![]() |
|
| |||
| |||
| hei folkens trenger hjelp når jeg starter min laptop det blir bare så langt som windows oppstart så forblir på samme skjermen for å gjøre ingenting ![]() noen ideer jeg problemer eller fortelle meg er det noe enkelt hjelp eller sugestions velkommen :) Laserline |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Hvor nøyaktig under oppstart gjør skjermen fryse? (beskrive skjermen please). Under denne "fryse" betyr HDD lyset kommer på?
|
| |||
| |||
| @ Alex når jeg starter opp, går den til svart Windows XP skjermen deretter til blå skjerm der det står''Windows starter opp'' deretter dvs det forblir på samme skjerm kommer ikke lenger håper du kan hjelpe Alex ![]() Laserline |
|
| |||
| |||
| Dessverre kan dette være en av mange ting. Men ja, vil vi gi den en gå. :) Først koble noen ytre kan du ha vedlagt (USB-hub, mus, ekstern HDD etc). Hvis du ikke har noen, eller når du har fjernet dem slå på lappy og gå inn i BIOS (sannsynligvis F8) og før Windows-skjermen, vil du få en melding. Det vil være en menyvalg rådgivning "Tilbakestill til standard" velger dette så "Exit lagre gjeldende innstillinger". Har du satt opp noen partisjoner? ettersom dette kan ha betydning. XP SP2 er kjent for å kaste en wobbly og bestemmer lisensen ikke er gyldig når du gjør dette. Har lappy hadde en bank? Under boot opp XP CPU skal kjøre på toppnivå, hvis det (eller er det heapipes / vifte) er løst vil det være et problem. Har over og gi meg et rop tilbake.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke withstanding Alex utmerkede råd F8 kommer du inn i sikkermodus, kan du prøve "Siste fungerende konfigurasjon" på dette punktet.
| |||
| |||
| Det var ikke så gode, jeg fikk det for inn i bios og sikker modus blandet sammen. . Unnskyldninger Laser.Jeg vil forlate denne til Wolfeymole er han mye mer erfaren på denne type ting (OS's, partisjoner osv) enn I.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Mange takk folkens brukes F8 noen ganger fungerte ikke men etter å snakke med en kompis han sugested kontinuerlig å trykke F8 når du slår på dette arbeidet, men bare når plugget inn MAINS kom inn i sikker modus lastet opp i sikker modus og gjorde en systemgjenopprettingspunkt og bank i bordet alt ser ut til å virke fint mny takket againg for hjelpen folkens am bort for å gjøre en donasjon Laserline |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glad det er sortert. :)
| |||
| |||
| Ja, meg. Glad sitt sortert. Ikke at vi gjorde hjelp om .Takk for bidrag, meget verdsatt. :)
|
| |||
| |||
| Pokker ![]() ![]() ny det var for godt til å være sant slått min bærbare på denne morgenen samme blodige problem ![]() fast på''Windows starter opp''skjerm fikk ikke noe tid til å starte i sikkermodus igjen måtte gå på jobb vil prøve igjen i kveld kan trenge mer rådgivning fyrene ![]() ![]() Laserline |