![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hvad vil du bruge din bærbare computer for. Jeg vil ikke coz ive fik en og jeg dont gøre noget om det mere lol.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Let spil, poker og her:)
Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
|
|||
|
|||
|
Lyder som du har brug for at få et par vira at spice tingene op!
NaH kun for sjov, jeg normalt bruge min laptop, hvis jeg er for træt til at sidde på mit skrivebord, det eneste, jeg bruger mine er for at lægge i sengen og ser ting på youtube, for alt andet jeg bruge min desky:).men for at besvare dit spørgsmål forklare lidt om dine interesser og hobbyer etc er du virkelig i computere eller har du en netop af hensyn til det? hvis din ind i computere, hvorfor ikke lære at skabe bat filer for at underholde dig selv (det er hvis du ikke allerede ved, hvordan de skal), søge efter cool freeware vil du blive overrasket over, hvad du finder. Også prøve at bruge din bærbare computer som et papir vægt? også gøre videoer og billeder er en god måde at passere den tid har du Windows Movie Maker? Hvis ja, hvorfor ikke gøre et par musik vids eller cool billede kompileringer og overføre dem til youtube? Jeg har en anime udarbejdelse vid at nået 13k synspunkter + i mindre end 2 uger, og det tog et par dage til at gøre så der er en startmotor: P
|