![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mitä käyttää Laptop varten. Haluan ei coz ive sai yhden ja i dont tehdä mitään sen enempää lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Light pelaamista, pokeria ja täällä:)
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Kuulostaa siltä, sinun täytyy saada muutamia viruksia mausteen asioita! nah vain vitsailin, i tavallisesti käyttää kannettavassa tietokoneessa, jos olen sen väsynyt istua minun työpöydällä, ainoa asia i käyttää miinoja on annettu sängyssä ja katsot jutut youtube, kaikesta muusta i käyttämään desky:).mutta vastata kysymykseenne selittää hieman etujen ja harrastukset jne. olet todella osaksi tietokoneita tai sinulla on pelkästään vuoksi sitä? jos osaksi tietokoneita miksei oppia miten luoda bat tiedostoja viihdyttää itseäsi (mikäli sinulla ei vielä tiedä, kuinka), etsi jäähtyä luomiseen sinun on yllättynyt siitä, mitä löytää. Myös kokeilla kannettavan tietokoneen kuten paperi paino? tekemistä myös videoita ja kuvia on hyvä tapa siirtää aikaa sinulla on Windows Movie Maker? jos niin miksi ei tehdä muutaman musiikkia VIDS tai viileän kuvan kokoelmilla ja lataa ne youtube? Minulla on anime-kokoelma vid että pääsi 13k tarkastelua + vähemmän sitten 2 viikkoa ja kesti pari päivää aikaa tehdä joten alkupaloina: P |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| A question about my laptop? | hitman0042 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 21. marraskuu 2008 13:36 |
| Minulla on Laptop kysymys | hitman0042 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 11 | 28th Oct 2008 06:48 |
| Laptop Vista / XP kysymys | leland16 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 7 | 21. Huhtikuu 2008 08:04 |
| Just a quick question about my Laptop .. | sammcxo | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 31. Jan 2008 09:27 |
| Vista Desktop Kysymys HP Laptop | JennB213 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 7. Jan 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |