![]() |
|
| |||
| |||
| Hva gjør du bruker din laptop for. Jeg vil ikke coz Ive fikk en og jeg ikke gjør noe på den noe mer lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lett spill, poker og her:)
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Høres ut som du trenger for å få noen virus til spice things up! Næh bare fleiper, jeg vanligvis bruke min laptop hvis jeg for sliten til å sitte på skrivebordet mitt, det eneste jeg bruke mine er for legging i senga og ser ting på youtube, for alt jeg bruke desky:).men å finne svar på spørsmålet ditt forklare litt om dine interesser og hobbyer osv. er du virkelig i datamaskiner eller har du en rettferdig for skyld av det? hvis i datamaskiner hvorfor ikke lære å lage bat filer for å underholde deg selv (det er hvis du ikke allerede vet hvordan du), søk etter kule frivareverktøyet vil du bli overrasket over hva du finner. Også prøve å bruke den bærbare som en Papirvekt? også videoer og bilder er en god måte å passere den tid har du Windows Movie Maker? hvis så hvorfor ikke gjøre noen musikk vids eller kult bilde samleplater og laste dem opp til YouTube? Jeg har en anime kompilering vid som nådde 13k views + i mindre enn 2 uker og det tok et par dager å gjøre så det er et startbilde: P |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Et spørsmål om min laptop?? | hitman0042 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 21 nov 2008 13:36 |
| Jeg har en bærbar spørsmålet | hitman0042 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 11 | 28 oktober 2008 06:48 |
| Laptop Vista / XP spørsmålet | leland16 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 21 april 2008 08:04 |
| Bare et raskt spørsmål om min laptop .. | sammcxo | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 31 januar 2008 09:27 |
| Vista Desktop Spørsmål på HP Laptop | JennB213 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 7 januar 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |