mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer

Register

Laptop Fråga

Reply

Thread Tools
Old 6 mars 2008, 11:48
Ledamot Gruppen

Vad använder du din bärbara dator för. Jag vill inte coz ive fick en och jag dont göra något om det någon mer lol.
Old 6 mars 2008, 11:52
Moderator-gruppen

Lätta spel, poker och här:)

Mitt System: Några andra älskare!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moderkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Minne:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINA
Grafikkort (s):
X1950 Pro
Ljudkort:
Hårddisk (s):
2
Optisk enhet (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Mål / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Kylning:
Big Typhoon VX
Nätverk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 6 mars 2008, 19:47
Givargruppen

Låter som du behöver för att ett fåtal virus för att krydda upp saker och ting! Nä bara skämtade, jag brukar använda min laptop om jag är för trött för att sitta vid mitt skrivbord, det enda jag använder mig är om i sängen och titta på saker på youtube, för allt annat jag använda min desky:).
men för att besvara din fråga förklara lite om dina intressen och hobbies osv är du verkligen in i datorer eller har du en bara för sakens skull? Om du till datorer varför inte lära dig hur du skapar bat filer för att roa dig själv (det är om du inte redan vet hur man) söker cool freeware du att bli förvånad över vad du tycker. Också försöka använda din bärbara dator som en pappersvikt? också att göra videor och bilder är ett bra sätt att passera Temne har du Windows Movie Maker? så varför inte göra några musik VIDS eller cool bild sammanställningar och lägger upp dem på youtube? Jag har en anime sammanställning vid att nås 13k åsikter + på mindre än 2 veckor och det tog ett par dagar att göra så det är en startmotor: P
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.