![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har og Acer laptop, jeg har en LCD-skærm så godt og jeg vil gerne bruge det. Ville det være sikkert at sætte det på toppen af laptop med det lukket? Ville det være dårligt for luftstrømmen eller sådan noget? Jeg har ingen Hvor ellers kan jeg sige det. Beklager, hvis det er indlysende. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Felicia
| |||
| |||
| Hmmmmmm Bit embarressed nu, (virker det ikke opholde sig på, hvis du lukke låget?) |
|
| |||
| |||
| Vær ikke flov Felicia. Afhængig af dine indstillinger vil det mere end sandsynligt gå i standby. I'm før det antages, du bruger skærmen som en ekstern skærm med henvisning til, hvad der vises på den bærbare computer, ja? |
|
| |||
| |||
| Ok! har forsøgt at lukke og ikke gå i standby, har jeg blot spare montior og ønsker ikke at spilde det som sin nice. Tak for hjælp skønt:) |
|
| |||
| |||
| Medmindre du bor i en sko boksen du sikkert skal have plads på siden af den bærbare computer eller på et lille sofabord måske. |
|
| |||
| |||
| Smule større end en sko rubrik men tingene er imod mig, dvs dum forme computer skrivebord med bue over toppen så ikke gerne normale skema, også 2 år gamle, ikke godt for sofabordet! Tak selv for din tålmodighed, vil tænke på forskellige plan. |
|
| |||
| |||
| Her er en ok. Få en plastbakke, som du kan se i en selvstændig tjeneste cafe og sætte den bærbare computer på, at det er bedre end dit skød og luftstrømmen ikke vil blive begrænset. Derefter satte skærmen, hvor den bærbare computer var. |
|
| |||
| |||
| Ha! Tak! har omordnes nu og sætte den bærbare computer hele vejen oven på dumme desk og montior på skrivebordet som jeg har eksterne tastatur også vil stoppe lidt fingre få cd bakken også! tak |
|
| |||
| |||
| Jeg er glad for at have været en hjælp, mener leder runde i tilfælde vi kan løse andre problemer, du måtte have. :) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dreje en bærbar LCD-skærm i en Desktop Monitor? | hitman0042 | General Hardware Chat | 0 | 24 oktober 2009 15:15 |
| Laptop skærm Ikke Reaktion | jp144 | General Hardware Chat | 2 | 25 juli 2009 08:30 |
| Laptop skærmen Behov for erstatning? | KanoakaVirus | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 9 juli 2009 13:52 |
| Rengøring Din Laptop Monitor. | KanoakaVirus | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 27 marts 2009 19:47 |
| Laptop Monitor strømbesparelse query | tolet | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 29th Dec 2008 15:31 |
| Thread Tools | |
| |