![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ja Acer kannettava tietokone, minulla on nestekidenäytössä kuin hyvin, ja haluaisin käyttää sitä. Olisiko turvallinen se laita se päälle laptop se päättyi? Olisiko huono ilmavirran tai jotain? Minulla ei ole silloin, kun muuta en voi esittää sitä. Anteeksi, jos tämä on itsestään selvää. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Felicia
| |||
| |||
| Hmmmmmm Bit embarressed nyt, (se ei lykätä, jos olet hiljaa lid?) |
|
| |||
| |||
| Älä hämmentynyt Felicia. Riippuvaisia asetuksiasi se enemmän kuin todennäköistä, mene valmiustilaan. Olen ennen oletettaisiin käytät seuraamaan ulkoisen näytön huomioon, mikä on näyttämisen kannettava kyllä? |
|
| |||
| |||
| Ok! ovat yrittäneet sulkeminen ja ei mene valmiustilaan, olen vain ollut ylimääräistä montior ja jotka eivät halua tuhlata sitä sen nice. Thanks for help vaikka:) |
|
| |||
| |||
| Ellei Asutko kenkä laatikko sinulle varmasti on tilaa klo puolella kannettavan tietokoneen tai pieni sohvapöytä ehkä. |
|
| |||
| |||
| Bit isompi kuin kengät laatikko mutta asiat ovat minua vastaan, eli tyhmä muoto tietokoneen työpöytä arch päällä niin ole kuin normaali taulukko, myös 2-vuotias, ei ole hyvä kahvipöytä! Kiitos vaikka kärsivällisyyttäsi ajattelevat eri suunnitelma. |
|
| |||
| |||
| Tässä on yksi ok. Hanki muovi levypesä kuten näette itse palvelun kahvila ja laita kannettavaa tietokonetta, että se on parempi kuin teidän kierrosaikoja ja ilmavirran ei ole rajoitettu. Sitten seuraa, jos kannettava tietokone oli. |
|
| |||
| |||
| Ha! Kiitos! on järjestänyt nyt ja laita tietokone aina päällä typerä työpöytä ja montior ja pöytänsä olen ulkoisen näppäimistön myös lopettaa vähän sormien saada cd levypesä liian! kiitos |
|
| |||
| |||
| Glad on apua, harkitse HAKU kierroksella tapauksessa voimme ratkaista mitä tahansa muuta ongelmaa, saatat joutua. :) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Turning Laptop LCD-näyttö tulee Desktop Monitor? | hitman0042 | Rautatavaran Chat | 0 | 24 lokakuu 2009 15:15 |
| Laptop Sidossuhteessa Monitor Ei Vastaaminen | jp144 | Rautatavaran Chat | 2 | 25 Jul 2009 08:30 |
| Laptop Monitor Screen tarvitsevat Korvaus? | KanoakaVirus | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 9. Jul 2009 13:52 |
| Siivous Your Laptop Monitor. | KanoakaVirus | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 27th Mar 2009 19:47 |
| Laptop Monitor Power Saving query | tolet | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 29. Joulukuu 2008 15:31 |
| Thread Tools | |
| |