mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Laptop en tweede monitor (opnieuw)

Reply

Thread Tools
Old 16 mei 2007, 07:25
Lid Fractie

Default Laptop en tweede monitor (opnieuw)

Ik heb en Acer laptop, ik heb een LCD monitor zo goed en ik zou graag willen gebruiken. Is het veilig dat het boven op de laptop met deze gesloten is? Is het slecht voor de luchtstroom of zoiets? Ik heb geen waar anders kan ik het. Sorry als dit duidelijk is.
Old 16 mei 2007, 07:29
Banned Groep

Hoi Felicia

Vergeef me als ik ben echt dom, maar hoe zou je de laptop met het deksel gesloten is?

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 16 mei 2007, 07:33
Lid Fractie

Hmmmmmm Bit embarressed nu (doet het niet op verblijf als je dicht deksel?)
Old 16 mei 2007, 07:36
Banned Groep

Wees niet beschaamd Felicia.

Afhankelijk van uw instellingen zal meer dan waarschijnlijk gaan naar standby.

Ik ben vóór de veronderstelling dat u gebruikt de monitor als een extern scherm met betrekking tot wat wordt weergegeven op de laptop ja?
Old 16 mei 2007, 07:40
Lid Fractie

Oke! hebben geprobeerd sluiten en in stand houdt ga ik gewoon reserveonderdelen montior en niet willen afval als haar aardig. Bedankt voor al helpen:)
Old 16 mei 2007, 07:42
Banned Groep

Tenzij u woont in een schoendoos je zeker moet zijn kamer aan de zijkant van de laptop of op een kleine koffietafel misschien.
Old 16 mei 2007, 07:46
Lid Fractie

Iets groter dan een schoenen doos maar dingen tegen mij, dat wil zeggen stomme vorm computer bureau met boog over de bovenkant dus niet zoals normale tafel, ook 2 jaar oud is, niet goed voor de koffietafel! Bedankt voor al je geduld, zal denken dat de verschillende plannen.
Old 16 mei 2007, 07:50
Banned Groep

Hier is een ok.

Hier krijg je een plastic bakje, zoals je ziet in een selfservice cafe en zet de laptop op dat, het is beter dan je schoot en de lucht zal niet worden beperkt.

Vervolgens heeft de monitor waar de laptop was.
Old 16 mei 2007, 07:56
Lid Fractie

Ha! Bedankt! hebben herschikt en zet nu de laptop helemaal bovenop dom bureau en montior op het bureau heb ik als extern toetsenbord te zullen stoppen met kleine vingers krijgen cd lade ook! bedankt
Old 16 mei 2007, 08:00
Banned Groep

Blij te zijn van hulp, overweeg zoeken door in geval kunnen we het oplossen van andere problemen die u kan hebben. :)
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Turning a Laptop LCD scherm in een desktop-monitor? hitman0042 Algemeen Hardware Chat 0 24 oktober 2009 15:15
Laptop Aangesloten Monitor reageert niet jp144 Algemeen Hardware Chat 2 25 juli 2009 08:30
Laptop Monitor Screen behoefte aan vervanging? KanoakaVirus Laptops, Mobiles & PDA's 2 De 9 juli 2009 13:52
Schoonmaak Uw Laptop Monitor. KanoakaVirus Laptops, Mobiles & PDA's 5 27 mrt 2009 19:47
Laptop Monitor Energiebesparing zoekopdracht tolet Laptops, Mobiles & PDA's 6 29 dec 2008 15:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.