![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb en Acer laptop, ik heb een LCD monitor zo goed en ik zou graag willen gebruiken. Is het veilig dat het boven op de laptop met deze gesloten is? Is het slecht voor de luchtstroom of zoiets? Ik heb geen waar anders kan ik het. Sorry als dit duidelijk is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi Felicia
| |||
| |||
| Hmmmmmm Bit embarressed nu (doet het niet op verblijf als je dicht deksel?) |
|
| |||
| |||
| Wees niet beschaamd Felicia. Afhankelijk van uw instellingen zal meer dan waarschijnlijk gaan naar standby. Ik ben vóór de veronderstelling dat u gebruikt de monitor als een extern scherm met betrekking tot wat wordt weergegeven op de laptop ja? |
|
| |||
| |||
| Oke! hebben geprobeerd sluiten en in stand houdt ga ik gewoon reserveonderdelen montior en niet willen afval als haar aardig. Bedankt voor al helpen:) |
|
| |||
| |||
| Tenzij u woont in een schoendoos je zeker moet zijn kamer aan de zijkant van de laptop of op een kleine koffietafel misschien. |
|
| |||
| |||
| Iets groter dan een schoenen doos maar dingen tegen mij, dat wil zeggen stomme vorm computer bureau met boog over de bovenkant dus niet zoals normale tafel, ook 2 jaar oud is, niet goed voor de koffietafel! Bedankt voor al je geduld, zal denken dat de verschillende plannen. |
|
| |||
| |||
| Hier is een ok. Hier krijg je een plastic bakje, zoals je ziet in een selfservice cafe en zet de laptop op dat, het is beter dan je schoot en de lucht zal niet worden beperkt. Vervolgens heeft de monitor waar de laptop was. |
|
| |||
| |||
| Ha! Bedankt! hebben herschikt en zet nu de laptop helemaal bovenop dom bureau en montior op het bureau heb ik als extern toetsenbord te zullen stoppen met kleine vingers krijgen cd lade ook! bedankt |
|
| |||
| |||
| Blij te zijn van hulp, overweeg zoeken door in geval kunnen we het oplossen van andere problemen die u kan hebben. :) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Turning a Laptop LCD scherm in een desktop-monitor? | hitman0042 | Algemeen Hardware Chat | 0 | 24 oktober 2009 15:15 |
| Laptop Aangesloten Monitor reageert niet | jp144 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 25 juli 2009 08:30 |
| Laptop Monitor Screen behoefte aan vervanging? | KanoakaVirus | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | De 9 juli 2009 13:52 |
| Schoonmaak Uw Laptop Monitor. | KanoakaVirus | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 27 mrt 2009 19:47 |
| Laptop Monitor Energiebesparing zoekopdracht | tolet | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 29 dec 2008 15:31 |
| Thread Tools | |
| |