![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har og Acer laptop, jeg har en LCD-skjerm i tillegg, og jeg vil gjerne bruke den. Vil det være trygt det sette den på toppen av bærbare med det stengt? Vil det være bra for luftstrøm eller noe? Jeg har ikke noe der annet jeg kan plassere den. Beklager hvis dette er åpenbare. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Felicia
| |||
| |||
| Hmmmmmm Bit embarressed nå (tar det ikke bli på om du lukke lokket?) |
|
| |||
| |||
| Ikke vær flau Felicia. Avhengig av innstillingene dine vil det mer enn sannsynlig gå i ventemodus. Jeg er forhåndsinstallert anta at du bruker skjermen som en ekstern skjerm med hensyn til hva som skal vises på den bærbare ja? |
|
| |||
| |||
| Ok! har prøvd å stenge og gjør gå standby, jeg har bare reservedeler montior og ønsker ikke å kaste bort det som fint. Takk for hjelpen skjønt:) |
|
| |||
| |||
| Med mindre du bor i en sko-boksen du sikkert må ha plass ved siden av den bærbare datamaskinen eller på et lite salongbord kanskje. |
|
| |||
| |||
| Litt større enn en sko boksen men ting mot meg, dvs dum form datamaskinens skrivebord med bue over toppen så ikke like vanlig tabellen, også 2 år gammel, ingen god for salongbord! Takk selv for at du viser tålmodighet, vil du tenke på forskjellige plan. |
|
| |||
| |||
| Her er en ok. Få en plast skuffen som du ser i en selvbetjent tjeneste kafé og sette den bærbare datamaskinen på at det er bedre enn fanget og luftstrømmen ikke vil bli begrenset. Deretter satte overvåke hvor laptop var. |
|
| |||
| |||
| Ha! Takk! har rearranged nå og sette laptop helt på toppen av dum desk og montior på skrivebordet som jeg har eksterne tastaturet også vil stoppe litt fingrene får cd skuffen også! takk |
|
| |||
| |||
| Fint å ha vært til hjelp, kan du vurdere å lete rundt i tilfelle vi kan løse andre problemer du måtte ha. :) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slå en Laptop LCD-skjerm i en stasjonær skjerm? | hitman0042 | General Hardware Chat | 0 | 24 oktober 2009 15:15 |
| Laptop Connected Monitor ikke svarer | jp144 | General Hardware Chat | 2 | 25 juli 2009 08:30 |
| Laptop Monitor Screen behov for erstatning? | KanoakaVirus | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 9 juli 2009 13:52 |
| Rengjøre Laptop Monitor. | KanoakaVirus | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 27 mars 2009 19:47 |
| Laptop Monitor strømsparingsfunksjonen søket | tolet | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 29 desember 2008 15:31 |
| Thread Tools | |
| |