![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har och Acer laptop, jag har en LCD-skärmen också och jag skulle vilja använda det. Skulle det vara säkert att uttrycka det på toppen av en bärbar dator med det stängt? Skulle det vara dåligt för luftflöde eller nåt? Jag har ingen om annat jag kan uttrycka det. Sorry om det är uppenbart. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Felicia
| |||
| |||
| Hmmmmmm Bit embarressed nu, (går det inte stanna om du stänger locket?) |
|
| |||
| |||
| Bli inte generad Felicia. Beroende på dina inställningar kommer det mer än sannolikt gå in i standbyläge. Jag är på förhand antar att du använder skärmen som en extern skärm med beaktande av vad som visas på den bärbara datorn ja? |
|
| |||
| |||
| Ok! har försökt att stänga och inte gå standby, jag har bara reservdelar montior och vill inte slösa bort den som trevlig. Tack för hjälp men:) |
|
| |||
| |||
| Om du inte bor i en sko fält du säkert måste ha utrymme på sidan av den bärbara datorn eller på ett litet soffbord kanske. |
|
| |||
| |||
| Lite större än en skor box men det är emot mig, det vill säga dumma form datorns skrivbord med arch överdriva så inte som vanligt bord, även 2 år gamla, inte bra för kaffebord! Tack även för ditt tålamod, kommer att tänka på olika plan. |
|
| |||
| |||
| Här är ett ok. Få en plastbricka som du ser i en självbetjäning café och sätta den bärbara datorn på att det är bättre än ditt knä och luftflödet kommer inte att begränsas. Sedan sätter bildskärmen där laptop var. |
|
| |||
| |||
| Ha! Tack! har omordnats nu och sätta den bärbara datorn hela vägen ovanpå dum skrivbord och montior på skrivbordet som jag har externt tangentbord också att stoppa lite fingrar få cd facket också! tack |
|
| |||
| |||
| Glad att ha varit till hjälp, anser att titta runt i de fall vi kan lösa alla andra problem du har. :) |