mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

", som laptop skal jeg købe, Buchanan?", "er, jeg ser rundt"

Reply

Thread Tools
Old 2. sep 2007, 18:16
Medlem Gruppen

Hej igen gutter, gad vide, hvis du kan hjælpe.

min ven har bedt mig om at vælge ham en bærbar computer, men jeg ved ingenting om dem, aldrig haft en, og kun brugt en i-book G4, og han ønsker ikke en Mac

han ønsker at tilbringe £ 500, men kan overtales til at gå £ 600/650 (ikke tror, at han vil få meget for 500).

Jeg kiggede rundt for par timer og fundet et par jeg kunne lide, men jeg er meget fortrolig med laptop CPU's.

Han har ikke brug for det til gaming, så ombord grafik kan være ok (naturligvis Jeg ønsker at få ham den bedst mulige, så jeg vil gerne have et godt grafikkort, men ikke afgørende), men det skal være en god, hurtig maskine som vil vare ham et stykke tid, han vil gerne have mindst 2 GB RAM

http://www.ebuyer.com/UK/product/127193

(kan være for dyrt for ham selv)

http://www.ebuyer.com/UK/product/127867

her er de to, som jeg har valgt (som er bedre CPU den t5300 1.73GHz 533 MHz FSB eller t5500 1.66GHz med 667 FSB? Jeg havn't fik en anelse).

Disse er blot, hvad jeg fandt på en hjemmeside, hvad laptops vil du anbefale?

Thanks a lot som altid

Buchanan
Old 2. sep 2007, 22:56
Donor-Gruppen

Hej.

Er han skal rejse med det? Bruge det fra lysnettet et parti? Jeg spørger, fordi en integreret GPU vil give mere batteriets levetid.

Enhver præference på skærmstørrelsen?

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 2. sep 2007, 23:09
Medlem Gruppen

så en ombord GPU vil bruge mindre batteri?

Jeg tror, at han ikke ønsker at gennemføre det runde med ham

Jeg gjorde spørge ham om skærmstørrelsen og han var ikke alt for generet naturligvis jo større jo bedre Jeg tror dog, fordi 15 "er ret lille
Old 2. sep 2007, 23:31
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Buchanan View Post
så en ombord GPU vil bruge mindre batteri?

Jeg tror, at han ikke ønsker at gennemføre det runde med ham

Jeg gjorde spørge ham om skærmstørrelsen og han var ikke alt for generet naturligvis jo større jo bedre Jeg tror dog, fordi 15 "er ret lille
Hvad angår det indbyggede GPU bruger mindre batteri, det er et stort, fedt Yup.

Kig på Denne ene

Jeg tror du stadig få £ 40 off såvel bør du registrere forud for købet. Så det er £ 459 i alt for spec du ser. Jeg har en 14,1 "widescreen jeg købte fra samme websted. Superb opbygge kvalitet. CPU'en er på ingen måde en dårlig en enten, ikke for, at pengene. Og ikke i almindelighed, er det kun trækker 31watt.

Eller er der dette base spec en fra Dell. Bedre CPU, halvdelen af ram.

Endnu en gang med Sony du betaler for navnet: hmph Billigste jeg har set denne model Sony.

-Kanoakavirus
Old 2. sep 2007, 23:40
Medlem Gruppen

alex

af de to i mit oprindelige indlæg, som har bedre CPU, den asus eller Sony, (5300 eller 5500).

Hvad er mere vigtigt, GHz eller FSB?

en af de ting, han sagde til mig var: "Jeg ønsker ikke en dell", sagde han, han havde hørt, det var dårligt, hvis du havde brug for støtte, eller til at returnere det element, hvis det gik galt
Old 2. sep 2007, 23:53
Donor-Gruppen

Ud af de to, jeg vil være at gå for hurtigere FSB, i betragtning af den meget lille nedgang i MHz mellem de to CPU hastigheder.

Undskyldninger, citerede Dell, fordi de er temmelig meget gerne marmite: Du enten hader 'em eller kærlighed' em. Ikke vidste, hvor lejren din ven faldt ind.

-Kanoakavirus
Old 3. sep 2007, 00:02
Medlem Gruppen

ingen undskyldning er nødvendig, bør har forklaret hans korte til mig bedre,

havde ikke anset for en AMD CPU (ingen erfaring med dem), men jeg vil forsøge at udvide min horisont

kan vi gå ud i dag til butikkerne for at få en bedre idé, er der nogen specifikke CPU's du vil varmt anbefale?

lige ud af interesse, hvordan vil du vurdere den 2 fra min 1. indlæg?
Old 3. sep 2007, 05:11
Medlem Gruppen

http://www.ebuyer.com/customer/produ...uct_uid=126333

http://www.play.com/PC/PCs/4-/343517...k/Product.html

To, jeg har set for nylig, min foretrukne er ACER, grunde sin 2GB, en ordentlig C2D og ikke Pentium skære ned version og ikke-integrerede grfx.
Old 3. sep 2007, 22:37
Medlem Gruppen

cheers mr_miller.

som laptop CPU's er de bedste, jeg mener kan du få quad-core endnu?, er Core 2 Duo de bedste bedre end Core 2?

Hvor Centrino passe?

Hvad den hakkeorden for bærbare processorer?

Old 4. sep 2007, 01:06
Medlem Gruppen

Jeg personligt ville ikke overveje andet end en Core 2 Duo, pas på dem, der er mærket Pentium Core Duo eller Pentium Dual Core (model numre her http://www.intel.com/products/proces..._dual-core.htm) De har halvdelen af cache et ordentligt C2D chip. Tilsyneladende at Acer ikke skib med Core Duo del i specs men T5xxx C2D CPU, hvorfor det er derfor, jeg anbefalede det, out of stock nu selv.

Personligt ville jeg kigge efter en bærbar computer med mindst en T5xxx serie chip, da disse er langt hurtigere end T2xxx serie CPU. Glem AMD for det øjeblik, de er langt bagud på det mobile marked på denne generation af chips.

http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...3&category_oid=

Centrino er en definition af en platform, ikke en processor, på nuværende tidspunkt betyder det, at det vil have trådløst, grafik osv. leveres som standard.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.