vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

", jossa kannettava tietokone minun pitäisi ostaa, Buchanan?", "er, I'll katson ympärilleni"

Reply

Thread Tools
Old 2. Syyskuu 2007, 18:16
Jäsen

Hei taas kaverit, ihme, jos voit auttaa.

ystäväni pyysi minua valita hänelle kannettava tietokone, mutta en tiedä mitään niistä, ei ole koskaan ollut ainoa käytetty i-kirja G4, ja hän ei halua mac

hän haluaa viettää £ 500, mutta se voidaan suostutella mennä £ 600/650 (ei usko, että hän halua saada paljon 500).

Katsoin ympäriinsä pari tuntia ja löysi pari pidin mutta olen hyvin tunne kannettavan tietokoneen suorittimen kanssa.

Hän ei tarvitse sitä pelaamista, joten laivalla grafiikka voi olla ok (ilmeisesti Haluaisin saada hänet mahdollisimman niin Haluaisin hyvä näytönohjain, mutta eivät ole välttämättömiä), mutta se on hyvä, nopea kone joka kestää häntä jonkin aikaa, hän haluaisi vähintään 2GB RAM

http://www.ebuyer.com/UK/product/127193

(voi olla liian kallis häntä vaikka)

http://www.ebuyer.com/UK/product/127867

tästä ovat ne kaksi, i valitsi (joka on parempi CPU että t5300 1.73GHz 533 MHz FSB tai t5500 1.66GHz kanssa 667 FSB? i havn't sai hajuakaan).

nämä ovat vain mitä löysin yhden sivuston, mitä läppäreissä haluat suositella?

kiitos paljon kuten aina,

Buchanan
Old 2. Syyskuu 2007, 22:56
Rahoittajien ryhmän

Hei.

Onko hän aikoo matkustaa sen kanssa? Käyttämällä irti sähköverkosta paljon? Kysyn tätä siksi yhdennetyn GPU ansiosta lisää akun käyttöikää.

Kaikki etuuskohtelu näytön koko?

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 2. Syyskuu 2007, 23:09
Jäsen

joten laivalla GPU käyttää vähemmän akkua?

Luulen, että hän ei halua kuljettaa sitä kierroksella hänen kanssaan

Tein kysyä häneltä näytön koon ja hän ei ole liian vaivanneet, on selvää, että suurempi paremmin Odotan kuitenkin, koska 15 "on aika pieni
Old 2. Syyskuu 2007, 23:31
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Buchanan View Post
joten laivalla GPU käyttää vähemmän akkua?

Luulen, että hän ei halua kuljettaa sitä kierroksella hänen kanssaan

Tein kysyä häneltä näytön koon ja hän ei ole liian vaivanneet, on selvää, että suurempi paremmin Odotan kuitenkin, koska 15 "on aika pieni
Mitä laivalla GPU käyttämällä vähemmän akkua, että on iso, rasvaa yup.

Tutustu Tämä

Uskon et vieläkään saada £ 40 pois samoin sinun pitäisi rekisteröidä ennen ostamista. Jotta n £ 459 yhteensä varten spec näet. Olen yksi 14.1 "laajakuvanäyttö ostin alkaen samassa paikassa. Superb rakentaa laatua. Suoritin ei ole mitenkään huono joko, ei siitä, että rahaa. Eikä yleensä se vain tehdään 31watt.

Tai on olemassa tämä base spec yksi Dell. Parempi CPU puolet ram.

Jälleen kerran Sony maksat nimi: hmph Halvin Olen nähnyt tätä mallia Sony.

-Kanoakavirus
Old 2. Syyskuu 2007, 23:40
Jäsen

alex

Näiden kahden minun alkuperäinen teksti, joka on parempi keskusyksikkö, asus tai sony, (5300 tai 5500).

whats tärkeämpiä, GHz tai FSB?

yksi niistä asioista, hän sanoi minulle oli: "En halua dell", hän sanoi, että hän oli kuullut se oli huono, jos tarvitaan tukea tai palauttaa tuote, jos se meni pieleen
Old 2. Syyskuu 2007, 23:53
Rahoittajien ryhmän

Out of the kaksi, I'd on meneillään sitä nopeammin FSB huomioon hyvin pieni pisara MHz kahden suorittimen nopeudesta.

Pahoittelut, noteerattuja Dell, koska he ovat melko paljon marmite: Voit joko vihaa 'em tai rakkautta' em. Ei tiedä, mitä leirille ystäväsi vaipui.

-Kanoakavirus
Old 3. Sep 2007, 00:02
Jäsen

anteeksi tarvitaan, pitäisi olet selittänyt hänen lyhyt minua paremmin,

ei pidetä AMD CPU (ei kokemusta niistä), mutta yritän laajentaa minun näköaloja

meillä voi mennä ulos tänään kaupoissa saada parempi käsitys siitä, onko mitään erityisiä CPU: n voit hyvin suositella?

pelkästään kiinnostaa, miten arvioit 2 minun 1. postitse?
Old 3. Sep 2007, 05:11
Jäsen

http://www.ebuyer.com/customer/produ...uct_uid=126333

http://www.play.com/PC/PCs/4-/343517...k/Product.html

Kaksi Olen nähnyt viime aikoina, minun Suositellut on ACER syyt ovat sen 2GB, asianmukainen c2d eikä Pentium leikattu versio ja ei-integroidut grfx.
Old 3. Sep 2007, 22:37
Jäsen

cheers mr_miller.

jossa kannettava tietokone CPU: n on paras, tarkoitan voit quad-core vielä? on Core 2 Duo paras, parempi kuin Core 2?

missä Centrino sovi?

whats the nokkimisjärjestys jotta laptop prosessorit?

Old 4. Sep 2007, 01:06
Jäsen

Olen henkilökohtaisesti ei harkita mitään muuta kuin Core 2 Duo, Varokaamme jotka on merkitty Pentium Core Duo-tai Pentium Dual Core (malli numerot tästä http://www.intel.com/products/proces..._dual-core.htm) Ne ovat puoli välimuistiin asianmukaisen c2d siru. Näyttää siltä, että Acer ei aluksen kanssa Core Duo mukana specs mutta T5xxx c2d CPU, tästä syystä olen suositellut sitä, out of stock nyt kuitenkin.

Itse olisin etsiä kannettavan kanssa ainakin T5xxx sarja siru, koska nämä ovat huomattavasti nopeampia kuin T2xxx sarjan suoritinta. Unohda AMD tässä vaiheessa, ne ovat paljon jäljessä matkaviestinnän markkinoilla tämän sukupolven pelimerkkejä.

http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...3&category_oid=

Centrino on määritelmä alustana, ei prosessori, tällä hetkellä se tarkoittaa sitä, että se on langaton, grafiikkaa jne. säädetty vakiona.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.