mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

"die laptop moet ik kopen, Buchanan?", "ER, I'll look around"

Reply

Thread Tools
Old 2e sep 2007, 18:16
Lid Fractie

Default "die laptop moet ik kopen, Buchanan?", "ER, I'll look around"

Hallo weer jongens, benieuwd of je kan helpen.

mijn vriend vroeg me om hem een laptop, maar ik weet niets over hen nooit een en slechts gebruik gemaakt van een i-book G4, en hij wil niet dat een mac

hij wil besteden £ 500, maar zou kunnen worden overgehaald te gaan £ 600/650 (niet denken dat hij veel voor de 500).

Ik keek rond voor paar uur en vond een paar i liked maar ik ben zeer vertrouwd met laptop cpu's.

Hij heeft het niet nodig voor gaming, dus onboard grafische kan ok (uiteraard Ik wil hem de best mogelijke, dus ik wil graag een goede grafische kaart, maar niet noodzakelijk), maar het moet een goede, snelle computer die laatste hem een tijdje, hij wil minstens 2GB ram

http://www.ebuyer.com/UK/product/127193

(kan worden te duur voor hem al)

http://www.ebuyer.com/UK/product/127867

hier zijn de twee die ik koos (wat is beter cpu de t5300 1.73GHz 533 MHz FSB of de t5500 1.66GHz met 667 FSB? havn't Ik heb een hint).

Dit zijn maar wat ik gevonden heb op een site, welke laptop zou u adviseren?

thanks a lot, zoals altijd,

Buchanan
Old 2e sep 2007, 22:56
Donor Groep

He.

Gaat hij op reis met het? Met behulp van het uit het stopcontact veel? Ik vraag omdat een geïntegreerde GPU zal er meer levensduur van de batterij.

Elke voorkeur op het scherm formaat?

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 2e sep 2007, 23:09
Lid Fractie

dus een onboard GPU zal gebruiken minder batterij?

Ik denk dat hij zich wil dragen ronde met hem

Ik heb hem vragen over de schermgrootte en hij was niet al te lastig, natuurlijk hoe groter, hoe beter ik denk wel, want 15 "is redelijk klein
Old 2e sep 2007, 23:31
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buchanan View Post
dus een onboard GPU zal gebruiken minder batterij?

Ik denk dat hij zich wil dragen ronde met hem

Ik heb hem vragen over de schermgrootte en hij was niet al te lastig, natuurlijk hoe groter, hoe beter ik denk wel, want 15 "is redelijk klein
Ten aanzien van de onboard GPU met minder batterij, dat is een grote, vette yup.

Neem een kijkje op Deze

Ik denk dat u nog steeds £ 40 korting en moet u zich inschrijft vóór aankoop. Dus dat is £ 459 in totaal voor de spec je ziet. Ik heb een 14.1 "breedbeeld kocht ik van dezelfde site. Superb bouwen kwaliteit. De cpu is op geen enkele manier een slechte keuze is, hetzij, niet voor dat geld. En niet in het algemeen, maar alleen baseert 31watt.

Of er is dit basisareaal spec een van Dell. Betere cpu, de helft van de ram.

Eens te meer met Sony betaalt u voor de naam: hmph Goedkoopste die ik heb gezien dit model van Sony.

-Kanoakavirus
Old 2e sep 2007, 23:40
Lid Fractie

linasita

van de twee in mijn oorspronkelijke post, die de betere cpu, de asus of de sony, (5300 of 5500).

whats meer belangrijk, of GHz FSB?

een van de dingen die hij zei was: "Ik wil niet dat een Dell", hij zei dat hij had gehoord was het een slechte zaak als je het nodig ondersteuning of het terugbrengen van het object als het mis ging
Old 2e sep 2007, 23:53
Donor Groep

Out van de twee, ik zou gaan voor de snellere FSB, gezien de zeer lichte daling in MHz tussen de twee cpu snelheid.

Excuses, geciteerd Dell, omdat ze nogal graag Marmite: U ofwel haat 'em of love' em. Niet weten welke kamp je vriend vielen in.

-Kanoakavirus
Old 3e sep 2007, 00:02
Lid Fractie

geen verontschuldiging nodig is, moet hebben verklaard zijn korte mij beter,

niet beschouwd als een AMD CPU (geen ervaring van hen), maar ik zal proberen om mijn horizon te verbreden

kunnen we gaan vandaag naar de winkels om een beter idee, zijn er specifieke cpu's zou u zeer aanbevelen?

gewoon uit interesse, hoe beoordeelt u de 2 uit mijn 1ste post?
Old 3e sep 2007, 05:11
Lid Fractie

http://www.ebuyer.com/customer/produ...uct_uid=126333

http://www.play.com/PC/PCs/4-/343517...k/Product.html

Twee heb ik onlangs gezien, mijn voorkeur is de Acer, vanwege haar 2GB, een goede en niet de C2D Pentium cut versie en niet-geïntegreerde grfx.
Old 3e sep 2007, 22:37
Lid Fractie

cheers mr_miller.

die laptop cpu's zijn de beste, ik bedoel kan je quad-core nog?, Core 2 Duo is de beste, beter dan Core 2?

waar komt Centrino passen?

whats the pikorde voor laptop-processoren?

Old 4e sep 2007, 01:06
Lid Fractie

Persoonlijk zou ik niet iets anders dan een Core 2 Duo, hoeden die zijn geëtiketteerd Pentium Core Duo of Pentium Dual Core (model nummers hier http://www.intel.com/products/proces..._dual-core.htm) Ze hebben de helft van de cache van een goede C2D chip. Blijkbaar dat acer niet schip met de core duo deel aan de specs, maar de T5xxx C2D cpu, vandaar de reden heb ik het niet op voorraad nu al is.

Persoonlijk zou ik kijken voor een laptop met ten minste een T5xxx serie chip, aangezien deze veel sneller dan de T2xxx serie cpu. Vergeet AMD op dit moment zijn ze ver achter in de mobiele markt op deze generatie chips.

http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...3&category_oid=

Centrino is een definitie van een platform, niet een processor, op het moment dat betekent dat zij beschikken over een draadloze, afbeeldingen enz. als standaard.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.