![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg har et mærkeligt problem med en Toshiba Satellite og ønskede at se, om der nogen der har oplevet det samme problem før eller har en vis indsigt i, hvad problemet er. Dens en Toshiba Satellite A35-S159, der kører XP Pro SP3. Jeg købte denne off en fyr, vel vidende, at harddisken var dårlig. Jeg erstattes harddisken og lastes XP på der. Jeg har søgt internettet og indlæst drivere (som i øvrigt ikke selv på Toshiba's hjemmeside ... what's up med dette). Anyways, den bærbare computer alle pludselig Lukkeanordning på mig. Når det sker kan jeg ikke magt for den igen. Jeg har først frakoble AC adatper og sæt den tilbage i, så er det beføjelser tilbage på. Men det kun går til om Windows Startup skærmen og derefter shutsdown. Jeg troede, det var et overforbrug opvarmning problemet, så jeg blæste ud heatsink og fans rigtig godt, renses op heatsink og CPU, og igen nogle heatsink sammensatte. Stadig det bliver til Windows-logoet skærmen og derefter slukker. Jeg omsider opdagede, at hvis batteriet ikke er tilsluttet, den kører fint. Jeg har været runnig det ud af AC strøm til nu, men gerne vil bruge batteriet. Any suggestions? Synes du det er en defekt batteri? Jeg ønsker ikke at spilde en anden $ 75 for en udskiftning, hvis det er ikke problemet. Jeg ville elske at høre nogens opionion om dette spørgsmål, eller hvis de har oplevet et lignende problem, og hvad den beslutning var. Thanks in advance, Rob |
|
| |||
| |||
| Prøv denne .... fjerne batteriet og strømkablet ... trykke på tænd / sluk-knappen for at få et fuldt minut. indsætte netledningen og magt på den bærbare ... Lad mig vide .... |
|
| |||
| |||
| Lyder som mig, at der er et problem med harddisken enten drevet det selvstændige, der er tvivlsomt, da De har erstattet, men måske den måde, du har tilsluttet harddisk i den bærbare computer?? Jeg ville gøre en simpel opgave tage drevet ud og derefter erstatte det den tilbage i, men at sikre, at det var tilsluttet korrekt lad mig ingen makker. |