vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Kannettava tietokone sammuu kanssa akkua

Reply

Thread Tools
Old 2 kesäkuu 2009, 19:36
Uusi Jäsen

Default Kannettava tietokone sammuu kanssa akkua

Hei kaikille,

Minulla on outo ongelma Toshiba Satellite ja halusi nähdä, jos joku oli ollut sama ongelma ennen tai on jonkin verran tietoa, mitä on. Sen Toshiba Satellite A35-S159, juokseva XP Pro SP3. Ostin tämän pois mies, tietäen, että kovalevy oli huono. I korvasi kovalevy ja lastaustilanteen XP siellä. Olen etsinyt Internetin ja ladannut ajurit (jotka se tapa ei edes Toshiba sivuston ... what's up with that). Anyways, kannettava kaikki äkillinen shutoff minua. Kun se ei tähän en voi valta takaisin. Olen ensimmäistä irrota AC adatper ja sitten kytke se takaisin, se valtuudet takaisin. Kuitenkin se vain menee noin Windowsin Käynnistys-ruudun ja sitten shutsdown. Luulin, että se oli yli lämmitys ongelma, joten puhalsi pois heatsink ja fanit todella hyvä, puhdistaa ja heatsink ja keskusyksikköä ja uudelleen joitakin heatsink yhdiste. Silti se saa ikkunat logo näytön ja sitten sammuu. Olen vihdoin havaittu, että jos akku ei ole kytketty, se toimii hyvin. Olen ollut runnig se pois AC valtaa nyt, mutta haluaisin käyttää akku. Mitään ehdotuksia? Luuletko sen viallisen akun? En halua tuhlata toisen 75 dollaria ensimmäisestä korvauspyynnöstään, jos ei ole kysymys. Haluaisin kuulla kenenkään opionion tässä asiassa, tai jos ne on ollut samanlainen ongelma ja mitä päätettiin.

Thanks in advance,
Rob
Old 21 kesäkuu 2009, 10:13
Uusi Jäsen

Kokeile tätä ....
poista akku ja virtajohto ...

painamalla virtapainiketta myöntää täysi minuutti.

lisätä virtajohto ja sähkön kannettava ...

let me know ....
Old 27 kesäkuu 2009, 11:34
Rahoittajien ryhmän

Kuulostaa minulle, että on ongelma kiintolevyn joko ajaa se itse joka herättää epäilyksiä siitä, kun olet vaihtanut, mutta ehkä, miten olet liittänyt kiintolevyn osaksi kannettava tietokone?
Haluan tehdä yksinkertainen tehtävä toteutettava ajaa ulos ja sitten korvata sen takaisin, vaan että ne oli kytketty oikein anna minulle mitään perämies.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kannettava tietokone sammutetaan, kun järjestelmä on laajempi käyttö im407 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 8. Jul 2009 23:51
Laptop Akku ei tunnistettu. SlapnutSkits Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 29. Sep 2008 05:36
Laptop Battery Poista vk3fcll Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 21. Jan 2008 07:00
Kannettava tietokone sammuu odottamatta - apua? midpikyrozziy Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 2. Jan 2008 13:34
Kannettavan tietokoneen akun mrdaveyk Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 25. marraskuu 2007 16:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.