mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Laptop wordt uitgeschakeld met de batterij in

Reply

Thread Tools
Old De 2 juni 2009, 19:36
Nieuw Lid Fractie

Default Laptop wordt uitgeschakeld met de batterij in

Hey iedereen,

Ik heb een vreemd probleem met een Toshiba Satellite en wilde zien of er iemand had hetzelfde probleem voor of heeft enig inzicht op wat het probleem is. Het is een Toshiba Satellite A35-S159, draait XP Pro SP3. Ik kocht dit uitschakelen een man, wetende dat de harde schijf was slecht. Ik heb de harde schijf geladen en er XP op. Ik zocht het internet en de stuurprogramma's geladen (die door de manier waarop zijn zelfs niet op Toshiba's site ... what's up met dat). Anyways, de laptop alle plotselinge uitschakeltijd op mij. Als het dit doet kan ik niet de macht weer over. Ik heb eerst de stekker uit het ac adatper en steek de stekker weer in, dan bevoegdheden weer aan. Echter, het alleen gaat over de Windows opstartscherm en daarna shutsdown. Ik vond het een meer dan verwarming probleem, dus ik heb de koeling en ventilatoren echt goed, schoonmaak van de koeling en de CPU, en opnieuw enkele Heatsink compound. Toch komt in het Windows-logo scherm en vervolgens wordt uitgeschakeld. Ik heb eindelijk ontdekt dat als de batterij is niet aangesloten, maar loopt goed. I've been runnig it off van netspanning voor nu, maar wil graag gebruik maken van de batterij. Eventuele suggesties? Denkt u dat het een defecte batterij? Ik wil niet naar een ander afval $ 75 voor een vervanging, indien dat niet het probleem. Ik zou graag willen horen iemands opionion over deze kwestie, of als ze met een soortgelijk probleem en wat de oplossing was.

Thanks in advance,
Rob
Old 21 jun 2009, 10:13
Nieuw Lid Fractie

Probeer dit ....
Verwijder de batterij en het netsnoer ...

Druk op de aan / uit-knop voor een volle minuut.

invoegen netsnoer en macht op de laptop ...

Laat het me weten ....
Old 27 jun 2009, 11:34
Donor Groep

Klinkt net als mij dat er een probleem is met de harde schijf of het station zelf wat twijfelachtig is want je hebt gelezen, maar misschien dat de manier waarop u hebt aangesloten de harde schijf in de laptop?
Ik zou niet een eenvoudige taak neemt het station uit en vervang ze weer in, maar ervoor te zorgen was aangesloten laat me geen vriend.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Laptop uitgeschakeld wanneer het systeem is in een groter gebruik im407 Laptops, Mobiles & PDA's 4 De 8 juli 2009 23:51
Laptop Accu niet herkend. SlapnutSkits Laptops, Mobiles & PDA's 1 29e sep 2008 05:36
Laptop Accu Uitschakelen vk3fcll Laptops, Mobiles & PDA's 5 21 Jan 2008 07:00
Laptop schakelt onverwacht - alle hulp nodig? midpikyrozziy Laptops, Mobiles & PDA's 4 De 2 januari 2008 13:34
Laptop batterij mrdaveyk Laptops, Mobiles & PDA's 2 25 nov 2007 16:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.