Laptop wordt uitgeschakeld met de batterij in Hey iedereen,
Ik heb een vreemd probleem met een Toshiba Satellite en wilde zien of er iemand had hetzelfde probleem voor of heeft enig inzicht op wat het probleem is. Het is een Toshiba Satellite A35-S159, draait XP Pro SP3. Ik kocht dit uitschakelen een man, wetende dat de harde schijf was slecht. Ik heb de harde schijf geladen en er XP op. Ik zocht het internet en de stuurprogramma's geladen (die door de manier waarop zijn zelfs niet op Toshiba's site ... what's up met dat). Anyways, de laptop alle plotselinge uitschakeltijd op mij. Als het dit doet kan ik niet de macht weer over. Ik heb eerst de stekker uit het ac adatper en steek de stekker weer in, dan bevoegdheden weer aan. Echter, het alleen gaat over de Windows opstartscherm en daarna shutsdown. Ik vond het een meer dan verwarming probleem, dus ik heb de koeling en ventilatoren echt goed, schoonmaak van de koeling en de CPU, en opnieuw enkele Heatsink compound. Toch komt in het Windows-logo scherm en vervolgens wordt uitgeschakeld. Ik heb eindelijk ontdekt dat als de batterij is niet aangesloten, maar loopt goed. I've been runnig it off van netspanning voor nu, maar wil graag gebruik maken van de batterij. Eventuele suggesties? Denkt u dat het een defecte batterij? Ik wil niet naar een ander afval $ 75 voor een vervanging, indien dat niet het probleem. Ik zou graag willen horen iemands opionion over deze kwestie, of als ze met een soortgelijk probleem en wat de oplossing was.
Thanks in advance,
Rob |