![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har et merkelig problem med en Toshiba Satellite og ønsket å se om noen hadde opplevd det samme problemet før, eller har noen innsikt på hva problemet er. Dette er en Toshiba Satellite A35-S159, som kjører XP Pro SP3. Jeg kjøpte denne av en fyr, vel vitende om at harddisken er ødelagt. Jeg byttet ut harddisken og lastet XP på det. Jeg søkte på internett og lastet driverne (som for øvrig er ikke engang på Toshiba nettsted ... hva skjer med det). Anyways, den bærbare alle plutselige shutoff på meg. Når den gjør dette kan jeg ikke kraft den på igjen. Jeg har først koble AC adatper og deretter koble den til igjen, er det krefter igjen. Men det bare går til om Windows oppstartsskjermen og deretter shutsdown. Jeg trodde det var en over oppvarming problemet, så jeg blåste ut heatsink og vifter virkelig god, renset opp heatsink og CPU og nytt noen heatsink sammensatte. Likevel blir det til windows logo skjermen og deretter slås av. Jeg endelig oppdaget at hvis batteriet ikke er tilkoblet, det går fint. Jeg har vært runnig den av av nettstrøm for nå, men ønsker å bruke batteriet. Noen forslag? Synes du det en feil på batteriet? Jeg ønsker ikke å kaste bort en annen $ 75 for en erstatning hvis det er ikke problemet. Jeg vil gjerne høre andres opionion i denne saken, eller om de opplevde et lignende problem, og hva løsningen var. Takk på forhånd, Rob |
|
| |||
| |||
| Prøv dette .... fjerne batteriet og strømkabelen ... Trykk på strømknappen for en full minutt. sette inn strømkabelen og makt på laptop ... Gi meg beskjed .... |
|
| |||
| |||
| Høres ut som meg at det er et problem med harddisken enten drive den selv som er tvilsomt siden du har erstattet det, men kanskje den måten du har koblet til harddisken i den bærbare datamaskinen? Jeg ville gjøre en enkel oppgave ta drive ut og erstatte den tilbake på, men gjør at det var riktig tilkoblet la meg ingen kompis. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop avsluttes når systemet er i større bruk | im407 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 8 juli 2009 23:51 |
| Laptop Battery ikke gjenkjent. | SlapnutSkits | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 29. sep 2008 05:36 |
| Laptop Battery Disable | vk3fcll | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 21 januar 2008 07:00 |
| Laptop avsluttes uventet - noen hjelpe? | midpikyrozziy | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 2 januar 2008 13:34 |
| Laptop batteri | mrdaveyk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 25 nov 2007 16:52 |
| Thread Tools | |
| |