![]() |
|
| |||
| |||
| Har lige fået en god handel på en bærbar computer, men det har Vista. Jeg tror, det er suger alle de hukommelse i den bærbare computer. Det kører fint tilsluttet, men når jeg fjerner det kan du fortælle det sinker. Jeg overvejer at droppe ned til XP midlertidigt, indtil alle fejl er udarbejdet af Vista. Er der nogen vide, om dette er en smart idé med en bærbar? er der kompatibilitetsproblemer? Enhver forskellige trin formatering en bærbar computer? Tak for den hjælp fyrene. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke Vista. Det er din processor throttling sig selv, når du ikke er tilsluttet strømforsyning for at spare på batteriet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad gør den bærbare computer, og kom det med Vista præinstalleret? Hvis så du kan have problemer med at finde drivere til det Jeg har mine oprettet for dual boot, så jeg kan bruge begge operativsystemer
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Im ikke tilfreds med det tilsluttet i væggen enten. Jeg forstår batteriet bremser den ned, jeg dont kende meget om Vista, og hørte its a memory hog. Jeg skal se om jeg kan finde system specs. Dual boot kan være en god idé at finde ud af, om det er vista årsag til langsom ned på computeren, samt driver kompatibilitet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke Vista, med XP vil det stadig går langsomt ned, når frakoblet elnettet.
| |||
| |||
| Alright ovre i statistikken. huske på, fik det for 400 bukke . Processor 2,0 GHz, AMD Turion 64x2 15,4 "skærm bus: 1600MHz cache 512kb hukommelse 3GB DDR 2 SATA HD 5400rpm 160GB nvidia gefore 7150M, op til 1071mb DVD-brænder, osv. Jeg mener, at der bør være den grundlæggende info. bare tryin at køre nogle grundlæggende spil, WOW counterstrike etc. ville en nedgradere til XP hjælpe præstationer på denne bærbar? Tak. |
|
| |||
| |||
| 3 GB RAM i en bærbar? |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista Partitioner Spørgsmål? | KanoakaVirus | Drives & flytbare medier | 3 | 31 marts 2009 09:51 |
| Spørgsmål om på skærmen keyboard.ref vista | ashmehta | General Software Chat | 2 | 12. maj 2008 12:23 |
| Vista gendannelsespunkt spørgsmål | ashmehta | General Software Chat | 3 | 11. maj 2008 04:34 |
| Vista Desktop Spørgsmål om HP Laptop | JennB213 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 7 januar 2008 11:00 |
| Vista Spørgsmål | mykul | Windows-operativsystemer | 1 | 15 oktober 2007 20:59 |
| Thread Tools | |
| |