![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Juuri hyvät kaupat, kannettava tietokone, mutta se on Vista. Minusta se imee kaikkia muistin laptop. Se toimii hieno kytketty, mutta kun irrota se voi kertoa se hidastaa. Olen ajatellut laskee alaspäin XP tilapäisesti, kunnes kaikki virheet on toiminut pois Vista. Onko kukaan tiedä, jos tämä on fiksu idea kannettavan? Onko yhteensopivuusongelmia? Kaikki eri vaiheet muotoiluja kannettava? Thanks for the help guys. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se ei ole Vista. Se on sinun hidastustekniikan itse, kun et ole kytketty verkkovirtaan paristojen säästämiseksi.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä tehdä, on kannettava tietokone ja se on tullut Vista esiasennettuna? Jos näin on ehkä vaikea löytää ohjaimet Olen minun perustettu kaksoiskäynnistyksen niin että voin käyttää molempia käyttöjärjestelmiä
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Im ole tyytyväisiä siihen kytkettynä seinään joko. Ymmärrän akun hidastaa sen alas, juuri dont tiedä paljoakaan Vista ja kuuli sen muisti karju. I'll see jos löydän järjestelmän tiedot. Dual boot voi olla hyvä selvittää, jos se on näköala aiheuttaa hidastaa tietokonetta, sekä kuljettajan yhteensopivuus. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se ei ole Vistan kanssa XP on edelleen hidastuvan, kun irrotettu pistorasiasta.
| |||
| |||
| Alright harhaoppi tilastot. Muista, sai sen 400 taalaa . Prosessori 2,0 GHz, AMD Turion 64x2 15,4 tuuman näyttö Bussi: 1600MHz välimuisti 512KB muisti 3Gb DDR 2 SATA HD 5400rpm 160GB NVIDIA gefore 7150m, jopa 1071mb DVD-asema, jne. Mielestäni olisi perus-info. Odotetaan suorittaa joitakin perustietoja pelejä, WOW Counterstrike jne. olisi aito XP auttaa suoritus tämän laptop? Kiitos. |
|
| |||
| |||
| 3 Gt RAM-muistia kannettavaan? |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |