![]() |
|
| |||
| |||
| Heb een goede deal op een laptop, maar het heeft Vista. Ik denk dat het zuigen al het geheugen in de laptop. Het draait perfect aangesloten, maar toen ik trek het je kan vertellen vertraagt. Ik denken over daalt naar XP tijdelijk totdat alle bugs zijn uitgewerkt van Vista. Weet iemand of dit een slim idee met een laptop? zijn er compatibiliteitsproblemen? Elke verschillende stappen formatteren van een laptop? Bedankt voor de hulp jongens. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is niet Vista. Het is je processor throttling zelf wanneer u niet aangesloten op het lichtnet te redden van de batterij.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat maken, is de laptop en is het zo gekomen met Vista voorgeïnstalleerd? Als dat zo is je moeite hebben met het vinden van drivers voor het Ik heb de mijne opgezet voor dual boot, zodat ik beide besturingssystemen kunt gebruiken
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Im niet blij mee aangesloten, hetzij in de muur. Ik begrijp de batterij vertraagt het neer, ik heb net dont weet veel over Vista en hoorde haar een geheugen Hog. Ik zal zien of ik systeem specs kan vinden. Dual boot kan een goed idee om uit te vinden als het vergezicht oorzaak van het vertragen van de computer, als bestuurder compatibiliteit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is niet Vista, met XP het zal nog vertragen wanneer de stekker uit het stopcontact.
| |||
| |||
| Alright heres de stats. Houd in gedachten heb hem voor 400 dollar . 2,0 GHz processor, AMD Turion 64x2 15,4 inch beeldscherm bus: 1600MHz cache 512KB geheugen 3GB DDR 2 HD 160GB SATA 5400rpm nvidia gefore 7150M, tot 1071mb DVD-brander, enz. ik denk dat de basis info worden. gewoon tryin om een aantal fundamentele spelletjes draaien, WOW counterstrike enz. zou een downgrade naar XP te helpen de prestaties van deze laptop? Bedankt. |
|
| |||
| |||
| 3 GB RAM in een laptop? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vista Scheidingsvlakken Vraag? | KanoakaVirus | Drives & Removable Media | 3 | 31 mrt 2009 09:51 |
| Vraag over op het scherm keyboard.ref vista | ashmehta | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 12 mei 2008 12:23 |
| Vista herstelpunt vraag | ashmehta | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 11 mei 2008 04:34 |
| Vista Desktop Vraag op HP Laptop | JennB213 | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | De 7 januari 2008 11:00 |
| Vista Vraag | mykul | Windows besturingssystemen | 1 | 15 okt 2007 20:59 |
| Thread Tools | |
| |