![]() |
|
| |||
| |||
| Bare fikk et godt tilbud på en bærbar, men den har Vista. Jeg tror det er suge opp alt minnet i laptop. Det går fint plugget i, men når jeg kobler den kan du fortelle den bremser ned. Jeg tenker synker ned til XP midlertidig inntil alle feilene er utarbeidet av Vista. Vet noen om dette er en smart ide med en bærbar PC? er det kompatibilitetsproblemer? Eventuelle ulike trinnene formatering en bærbar PC? Takk for hjelpen folkens. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke Vista. Det er din prosessor kvele seg selv når du ikke er koblet til strøm for å spare batteriet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva gjør er en bærbar PC og gjorde det kommer med Vista forhåndsinstallert? Hvis så du kan ha problemer med å finne drivere for det Jeg har mine satt opp for dual boot slik at jeg kan bruke begge operativsystemene
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Im ikke fornøyd med den plugget i veggen heller. Jeg forstår batteriet senker det ned, jeg dont vite mye om Vista og hørte den et minne hog. Jeg skal se om jeg kan finne system spesifikasjoner. Dual boot kan være en god idé å finne ut om det er vista forårsaker tregere av datamaskinen, samt driver kompatibilitet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke Vista med XP det fortsatt vil avta når koblet fra strømnettet.
| |||
| |||
| Alright heres statistikken. husk fikk den for 400 dollar . 2,0 GHz prosessor, AMD Turion 64x2 15,4 tommers skjerm bus: 1600MHz cache 512 kB minne 3GB DDR 2 SATA HD 5400rpm 160GB nvidia gefore 7150m opp til 1071mb DVD-brenner, osv. Jeg tror det bør være den grunnleggende info. bare prøver å kjøre noen grunnleggende spillene, WOW counterstrike etc. ville en nedgradering til XP hjelpe ytelse på denne bærbare? Takk. |
|
| |||
| |||
| 3 GB ram på en bærbar PC? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vista Rekkverk Spørsmål? | KanoakaVirus | Drivere og flyttbare medier | 3 | 31 mars 2009 09:51 |
| Spørsmål om på skjermen keyboard.ref vista | ashmehta | General Software Chat | 2 | 12 mai 2008 12:23 |
| Vista Restore Point spørsmålet | ashmehta | General Software Chat | 3 | 11 mai 2008 04:34 |
| Vista Desktop Spørsmål på HP Laptop | JennB213 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 7 januar 2008 11:00 |
| Vista Spørsmål | mykul | Windows-operativsystemer | 1 | 15 oktober 2007 20:59 |
| Thread Tools | |
| |