mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Laptop vil ikke starte

Reply

Thread Tools
Old 16. maj 2008, 15:14
Medlem Gruppen

Default Laptop vil ikke starte

købt en Acer stræbe 5920 et par måneder siden, men jeg kæmper for at starte den.
Jeg ramte den start-knappen, og tastaturet lyser op, som om at starte ... derefter ingenting, bare en blank skærm og et par blå lys på tastaturet, jeg har prøvet at overlade det switched 'on' for 10 ~ 15 minutter før nu, og stadig sker der ingenting.
Jeg er nødt til at skifte det on / off i nogle tilfælde op til 15 ~ 20 gange, før det starter op
bare troede, at jeg gerne søge nogle ekspertrådgivning til rette, før returnere det, som jeg ikke virkelig ønsker at gøre, som jeg vil sandsynligvis være uden for eller andet, som jeg cant råd
any help appreciated
dave
Old 17. maj 2008, 07:07
Donor-Gruppen

hvis det er under garanti Jeg vil gå ind og bede dem om at ordne det. Du ikke ønsker at starte Messing med det, og ugyldiggøre garantien. Det er helt klart et hardware problem.

Mit system: hAvAAck Byg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Bundkort:
Asus P.5N-E
RAM Hukommelse:
GSkill 4 GB DDR2
Grafikkort (r):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk drev (r):
Død
Sag / PSU:
Generic sag, Generic PSU
Køling:
Zalman 92mm
Network / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-Bit
Old 18. maj 2008, 01:54
Medlem Gruppen

Dens sandsynligvis dit bundkort Thats rodet op og jeg er enig med hAvAAck hvis under garantiperioden derefter få det rettet.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.