mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Laptop niet opstarten

Reply

Thread Tools
Old 16 mei 2008, 15:14
Lid Fractie

Default Laptop niet opstarten

kocht een Acer Aspire 5920 een paar maand geleden, maar ik ben te kampen met starten.
Ik klik op de startknop en het toetsenbord gaat branden als op te starten ... dan niets, alleen een leeg scherm en een paar blauwe lampjes op het toetsenbord, ik heb geprobeerd het verlaten van het geschakelde 'aan' voor 10 ~ 15mins voor nu en nog steeds gebeurt er niets.
Ik heb te schakelen aan / uit soms tot 15 ~ 20 keer voordat deze boot
dacht dat ik zou proberen sommige deskundig advies voor een oplossing voordat ze opnieuw dat ik niet echt willen doen als ik waarschijnlijk zonder ergens voor die i cant veroorloven
Hulp gewaardeerd
dave
Old 17 mei 2008, 07:07
Donor Groep

als het onder garantie I'd gaan en hen vragen het te repareren. U niet wilt beginnen met messing en vervalt de garantie. Het is duidelijk een hardware probleem.

Mijn Systeem: hAvAAck build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moederbord:
Asus P5N-E
RAM Geheugen:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
Nvidia EVGA e-GeForce 8600GT
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optische Drive (s):
Dood
Case / PSU:
Generieke zaak, Algemene PSU
Koeling:
Zalman 92mm
Netwerk / Internet:
onboard
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ult, Ubuntu 7.10 64-bits
Old 18 mei 2008, 01:54
Lid Fractie

Zijn waarschijnlijk het moederbord thats messed up en ik ben het eens met hAvAAck indien de onder de garantie krijgen dan zij vastgesteld.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.