mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Laptop vil ikke boot

Reply

Thread Tools
Old 16 mai 2008, 15:14
Medlem Group

Default Laptop vil ikke boot

kjøpte en Acer aspire 5920 noen måneder siden, men jeg sliter med å starte det.
Jeg traff på Start-knappen, og tastaturet lyser opp som om å starte opp ... så ingenting, bare en tom skjerm og noen blå lys på tastaturet, har jeg forsøkt å forlate det slått på for 10 ~ 15mins før nå og fortsatt skjer det ingenting.
Jeg må slå den av / på noen ganger opp til 15 ~ 20 ganger før den starter opp
tenkte jeg skulle prøve noen råd fra fagfolk for å løse før retur det som jeg egentlig ikke lyst til å gjøre som jeg vil sannsynligvis være uten på en gang som jeg skrånende råd
alle hjelpe verdsatt
dave
Old 17 mai 2008, 07:07
Donor Group

hvis den er under garanti Jeg vil gå inn og be dem om å reparere det. Du ønsker ikke å starte får tilgang til det og gjøre garantien ugyldig. Det er klart en maskinvarekilde problemet.

Min System: hAvAAck Bygg 3

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Hovedkort:
Asus P5N-E
RAM-minne:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
Samsung 500GB @ 7200RPM
Optisk stasjon (er):
Død
Case / PSU:
Generisk Case, Generisk PSU
Cooling:
Zalman 92mm
Nettverk / Internett:
onboard
Skjerm (er):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista Ult, Ubuntu 7.10 64-Bit
Old 18 mai 2008, 01:54
Medlem Group

Dens sannsynligvis hovedkortet dvs messed opp og jeg er enig med hAvAAck hvis under garantien deretter få det løst.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.