![]() |
|
| |||
| |||
| köpte en Acer strävar efter 5920 ett par månader sedan, men jag kämpar för att starta det. Jag körde på Start-knappen och tangentbordet lyser som om att starta upp ... sedan ingenting, bara en tom skärm och ett par blå ljus på tangentbordet, jag har försökt lämna den påslagen "om" för 10 ~ 15mins före nu och fortfarande händer ingenting. Jag måste slå på den / off ibland upp till 15 ~ 20 gånger innan den startar upp upp tänkte att jag skulle söka några expertråd till rätta innan det återsänds som jag egentligen inte vill göra som jag förmodligen inte för någon som jag skränande råd någon hjälp uppskattas dave |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| om det enligt garantin Jag skulle gå in och be dem att fixa det. Du vill inte börja bråka med det och göra garantin ogiltig. Det är helt klart ett maskinvaruproblem.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Laptop CPU Swap inte leder till någon starta upp! Hjälp sökes! | Brigham | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 28 oktober 2009 11:51 |
| Laptop wont Boot | mrdaveyk | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 1 september 2009 10:21 |
| BSoD om Laptop Boot | MJM | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 19 juni 2009 07:13 |
| Boot Cykel på Laptop Köra i cirklar!? | Scando27 | Windows-operativsystem | 2 | 16 februari 2009 15:22 |
| Bärbar dator kommer inte att starta upp. | Samapp | Windows-operativsystem | 1 | 7 august 2007 16:10 |
| Thread Tools | |
| |