mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer

Register

Bärbar dator kommer inte att starta upp

Reply

Thread Tools
Old 16 maj 2008, 15:14
Ledamot Gruppen

Default Bärbar dator kommer inte att starta upp

köpte en Acer strävar efter 5920 ett par månader sedan, men jag kämpar för att starta det.
Jag körde på Start-knappen och tangentbordet lyser som om att starta upp ... sedan ingenting, bara en tom skärm och ett par blå ljus på tangentbordet, jag har försökt lämna den påslagen "om" för 10 ~ 15mins före nu och fortfarande händer ingenting.
Jag måste slå på den / off ibland upp till 15 ~ 20 gånger innan den startar upp upp
tänkte att jag skulle söka några expertråd till rätta innan det återsänds som jag egentligen inte vill göra som jag förmodligen inte för någon som jag skränande råd
någon hjälp uppskattas
dave
Old 17 maj 2008, 07:07
Givargruppen

om det enligt garantin Jag skulle gå in och be dem att fixa det. Du vill inte börja bråka med det och göra garantin ogiltig. Det är helt klart ett maskinvaruproblem.

Mitt System: hAvAAck Bygg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moderkort:
Asus P5N-E
RAM Minne:
GSkill 4GB DDR2
Grafikkort (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk enhet (er):
Död
Mål / PSU:
Generiskt mål, Generic PSU
Kylning:
Zalman 92mm
Nätverk / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista Ult, Ubuntu 7.10 64-bitars
Old 18 maj 2008, 01:54
Ledamot Gruppen

Dess förmodligen ditt moderkort thats trasslat till och jag håller med hAvAAck om det under garantiperioden sedan få det fixat.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Laptop CPU Swap inte leder till någon starta upp! Hjälp sökes! Brigham Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 28 oktober 2009 11:51
Laptop wont Boot mrdaveyk Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 5 1 september 2009 10:21
BSoD om Laptop Boot MJM Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 0 19 juni 2009 07:13
Boot Cykel på Laptop Köra i cirklar!? Scando27 Windows-operativsystem 2 16 februari 2009 15:22
Bärbar dator kommer inte att starta upp. Samapp Windows-operativsystem 1 7 august 2007 16:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.