![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Im kæmper med min laptop. Dens mit internet, spil enheden, og musikafspiller i hjemmet, og jeg er også nødt til at tage det arbejde, så dets skaber et problem.
Den anden dag jeg sluttet det af, mens den kørte, men det wouldnt afgift, det bare kørte batteriet, indtil den var død, og derefter slukket, nu er det plejer afgift overhovedet. Im en smule forvirret, da det hvad det er. Når jeg Sæt opladeren i den lille grønne lampe på transformer lyser op, så det er at få magt, og anklagen lys på fronten af den bærbare computer blinker for et splitsekund, og derefter slukker. Jeg forsøgte at bruge mine brødre opladeren og anklagen lys på forsiden blinker for 5-10mins, derefter slukket igen. Selv om denne oplader er ikke udviklet til denne laptop, og så sikkert gjorde ikke gøre det på en tjeneste. Så hvad do people think? Skal jeg have en ny oplader? Eller har batteriet opgivet mig? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Bærbare batterier er notorisk crap, får en ny makker.
|
|||
|
|||
|
Thats de ting, det gør ikke arbejde på hovedbrandledninger enten. Hvis jeg fjerne batteriet og sætte det direkte til lysnettet så det gør slet ingenting.
Min kammerat har nøjagtig den samme bærbar, så på mandag vil jeg forsøge at bruge sin oplader og se om det betyder noget. Vide min lykke batteriet og opladeren vil være døde. og im det antages, at disse ikke er billigt at udskifte? |
|
|
|||
|
|||
|
Prøv hans oplader, hvis det stadig ikke køre den bærbare computer har en fejl og er nok bedst udskiftes afhængigt af alder.
Hvis det gør køre få en ny oplader. |
|
|
|||
|
|||
|
Det blev købt gennem arbejde med et 'home computing initiativ «, og så er det stadig under warrenty.
Jeg ringede til dem i dag. Først de tilrådes at jeg prøver den nye oplader, som jeg vil gøre i morgen. Hvis de ikke virker så de ikke tror, at det er batteriet, da dette løb det ok, indtil den løb tør for damp, og så de tror, at den PSU er brudt, da det vil ikke oplade batteriet. Den gode nyhed er, at hvis dette er tilfældet vil jeg modtage en splinterny bærbar computer. Den dårlige nyhed er, at jeg vil miste alt, hvad der er på den gamle, da de kræver den tilbage, og så vil jeg ikke har tid nok til at hente mine filer fra det. Heldigvis alt vigtige er blevet bakket op |