mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Laptop wont charge

Reply

Thread Tools
Old 7e sep 2007, 01:52
Lid Fractie

Default Laptop wont charge

Im worstelen met mijn laptop. Zijn mijn internet, gaming apparaat en muziekspeler thuis, en ik heb ook om het om te werken, zodat de oorzaak een probleem.

De andere dag dat ik een stop hem in terwijl hij draaide, maar het wouldnt belast, alleen liep de batterij totdat hij dood was, dan uitgeschakeld, nu is het gewoon gratis is. Im een beetje verward als wat het is. Als ik de stekker van de lader in het kleine groene lampje op de transformator oplicht, dus dat is om de macht, en de kosten aan de voorkant van de laptop knippert voor een fractie van een seconde, dan dooft. Ik heb geprobeerd om mijn broers lader en de lading aan de voorkant geflitst voor 5-10mins, vervolgens uitgeschakeld opnieuw. Hoewel deze lader is niet ontworpen voor deze laptop, en dus waarschijnlijk didnt doen te geven.

Dus, wat doen mensen denken? Moet ik een nieuwe lader? Of is de batterij gegeven op mij?
Old 7e sep 2007, 02:46
Administrator Group

Laptop batterijen zijn berucht onzin, krijgen een nieuwe vriend.

Ook als de laptop werkt op het lichtnet dan is het niet de lader.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7e sep 2007, 02:49
Lid Fractie

Thats het ding, het doesnt werken op het lichtnet worden. Als ik de batterij verwijderen en sluit hem direct in het stopcontact dan wel helemaal niets.

Mijn mate heeft exact dezelfde laptop, zodat op maandag Ik ga proberen te gebruiken zijn lader en kijk of dat betekent niets.

Weten mijn geluk de batterij en lader zal zijn gestorven. im-en ervan uitgaande dat deze zijn niet goedkoop te vervangen?
Old 7e sep 2007, 19:06
Administrator Group

Probeer hem lader, indien het nog steeds niet uitvoeren van de laptop heeft een fout en is waarschijnlijk het beste vervangen, afhankelijk van leeftijd.

Als dit het geval is loopt er een nieuwe lader.
Old 11 sep 2007, 05:36
Lid Fractie

Het werd gekocht door het werk op een 'home Computing Initiative' en dus is het nog steeds onder warrenty.

Ik heb ze vandaag. Ten eerste zij erop gewezen dat ik probeer de nieuwe lader, dat zal ik morgen doen. Als ze niet werkt, dan dat zij niet geloven dat het de batterij, als deze was het ok totdat deze ran out van stoom, en dus denken ze dat de PSU is gebroken omdat zij niet de batterij opladen.

Het goede nieuws is dat als dit het geval is zal ik het ontvangen van een gloednieuwe laptop. Het slechte nieuws is dat ik alles zal verliezen, dat is op de oude als ze vereisen het terug, en dus zal ik niet genoeg tijd om mijn bestanden van. Gelukkig is alles wat van belang is back-up
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Laptop wont aansluitvergoeding en aansluiting van de lader wordt erg heet redden137 Laptops, Mobiles & PDA's 2 25 augustus 2009 04:09
Waarom is mijn laptop Charge Cable Echt lichtgeraakt? LegendaryFire Laptops, Mobiles & PDA's 2 11 aug 2009 14:44
HP Laptop Screen Wont Zet Hard Drive Wont Initiate: Licht op Maar ....... GRA Laptops, Mobiles & PDA's 8 De 5 augustus 2009 18:28
Dell Inspiron 1150 Laptop Wont Boot of Charge isaac Appiah Laptops, Mobiles & PDA's 3 De 1 juni 2009 01:22
Laptop wont afsluiten? mxmad32 Laptops, Mobiles & PDA's 3 19 nov 2007 00:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.