mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Laptop wont charge

Reply

Thread Tools
Old 7nde Sep 2007, 01:52
Medlem Group

Default Laptop wont charge

Im sliter med min laptop. Its my internett, spill, og musikkspiller hjemme, og jeg måtte ta det til å fungere, så det skaper et problem.

Den andre dagen i plugget den i mens den var i gang, men det wouldnt lade det bare kjørte batteriet før det var døde, og deretter slått av, nå er det wont kostnad til alle. Im litt forvirret da det hva det er. Når jeg kobler til laderen i den lille grønne lampen på transformator tennes, så får makten og lade lys foran på laptop blinker på en delt andre, deretter slås av. Jeg forsøkte å bruke mine brødre laderen og lade lys på forsiden flashed for 5-10mins, deretter slått av igjen. Selv om at laderen er ikke laget for denne bærbare datamaskinen, og så sannsynligvis gjorde ikke det noen tjenester.

Så, hva gjør folk tror? Trenger jeg en ny lader? Eller har batteriet gitt opp på meg?
Old 7nde Sep 2007, 02:46
Administrator Group

Laptop-batterier er svært crap, få en ny kompis.

Også hvis laptop fungerer på MAINS så det er ikke lader.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7nde Sep 2007, 02:49
Medlem Group

Det er noe, er det ikke fungerer på MAINS heller. Hvis jeg tar ut batteriet og koble det rett inn i MAINS så det gjør ikke noe.

Min kompis har nøyaktig samme laptop, så på mandag kommer jeg til å forsøke å bruke sin laderen og se om det betyr noe.

Knowing min flaks batteriet og laderen er døde. og im antar at dette er ikke billig å erstatte?
Old 7nde Sep 2007, 19:06
Administrator Group

Prøv hans lader, hvis den fortsatt ikke kjøre laptop har en feil og er trolig best erstattes avhengig alder.

Hvis den gjør det kjøres en ny lader.
Old 11. sep 2007, 05:36
Medlem Group

Det ble kjøpt gjennom arbeidet med en "hjemme computing initiativ" og så er det fortsatt under warrenty.

Jeg ringte dem i dag. Først de oppmerksom på at jeg prøver den nye laderen, som jeg vil gjøre i morgen. Hvis de ikke virker så de ikke tror det er batteriet, så dette gikk det i orden før den gikk tom for damp og så de tror at PSU er ødelagt fordi den vil ikke lade batteriet.

Den gode nyheten er at hvis dette er tilfelle jeg vil bli en helt ny laptop. Den dårlige nyheten er at jeg mister alt som er på den gamle som de krever den tilbake, og så vil jeg ikke har nok tid til å hente filene mine fra den. Heldigvis alt av viktige er sikkerhetskopiert
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Laptop wont kostnad og Jack fra laderen gets very hot redden137 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 25 august 2009 04:09
Hvorfor er min Laptop Charge Kabel Really nærtagende? LegendaryFire Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 11 august 2009 14:44
HP Laptop Screen wont Slå på harddisk wont Start: lysene er på, men ....... GRA Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 8 5 august 2009 18:28
Dell Inspiron 1150 Laptop wont Boot eller Charge Isaac appiah Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 1 juni 2009 01:22
Laptop wont stoppen? mxmad32 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 19 nov 2007 00:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.