![]() |
|
| |||
| |||
| Min bærbare computer vil ikke starte op. Jeg tænder den, og det tager mig til en sort skærm med en blinkende _ ikonet i øverste venstre hjørne og en kontinuerlig bip. Jeg forsøgte at starte i min harddisk via BIOS, men det samme sker. Jeg forsøgte at starte op i min Disk Drive at geninstallere mit OS, men det samme sker. Kan nogen hjælpe? Jeg har så mange problemer med min laptop, at jeg virkelig ikke stemning for dette. Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det en kontinuerlig ubrudt bip eller et antal bip? ...... have et kig her og se om du kan matche det.
| |||
| |||
| Det er en række bip lige efter hinanden. Jeg så på dette website, men det er lidt forvirrende mig at være ærlig. |
|
| |||
| |||
| Tja .... du skal bruge til at beskrive bipper i detaljer ..... kun du kan høre dem ![]() Den bipper er at give en besked om, hvad der kan være galt. Hvis en fejl eksisterer før grafikkortet er startet, er der ingen skærm til at vise den fejlmeddelelse, og det er den måde bios fortæller os, hvad der er galt. Boot op et par gange og studere bip sekvens og rapportere tilbage. |