vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Kannettava tietokone ei käynnisty

Reply

Thread Tools
Old 17 helmikuu 2008, 13:42
Jäsen

Default Kannettava tietokone ei käynnisty

Oma kannettava tietokone ei käynnisty. Käsittelen sitä, ja se vie minut mustan näytön vilkkuva _ kuvaketta alkuun vasemmassa alakulmassa ja jatkuva piippaus.

Yritin käynnistystä osaksi minun Hard Drive kautta BIOS mutta sama asia tapahtuu.

Yritin käynnistää minun Disk Drive uudelleenasentamisen minun OS mutta sama asia tapahtuu.

Voisiko joku auttaa? Minulla on niin paljon ongelmia minun laptop, että olen oikeastaan ei sillä tuulella tähän.

Hurraa.
Old 17 helmikuu 2008, 17:23
Rahoittajien ryhmän

Onko yhden yhtenäisen ehjä piippaa tai useita piippaa? ...... Tutustu tässä ja katso jos voit yhdistää sitä.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 18 helmikuu 2008, 04:53
Jäsen

Se on numero piippausta suoraan jälkeen toisilleen. Katsoin, että Internet-sivuilla, mutta se on hieman sekava minun olla rehellinen.
Old 18 helmikuu 2008, 05:07
Rahoittajien ryhmän

No .... sinun täytyy kuvata piippausta yksityiskohtaisesti ..... Vain sinä voit kuulla

The piippausta on antaa viestin siitä, mikä voisi olla vialla. Jos vika on olemassa ennen näytönohjain on käynnistynyt, ei ole näyttö näyttää virheilmoituksen ja näin bios kertoo meille, mikä on vialla.

Käynnistyä muutaman kerran ja tutkia beep järjestyksessä ja raportoimaan.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tarvitaan Laptop. Mutta Dont Know Where to start kazzarookid Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 6 5 lokakuu 2009 18:59
I Wanna Myy My Laptop osien mutta et tiedä mistä aloittaa. KingOmega Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 10. toukokuuta 2009 12:31
Start Up Oma Laptop got sent out Slooooow, jokainen tietää, miksi? moggyjo Windows-käyttöjärjestelmät 1 18th Feb 2009 11:35
Acer Laptop käynnistysjärjestelmän ongelmat RyouUchiha Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 10. Joulukuu 2007 03:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.