![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma kannettava tietokone ei käynnisty. Käsittelen sitä, ja se vie minut mustan näytön vilkkuva _ kuvaketta alkuun vasemmassa alakulmassa ja jatkuva piippaus. Yritin käynnistystä osaksi minun Hard Drive kautta BIOS mutta sama asia tapahtuu. Yritin käynnistää minun Disk Drive uudelleenasentamisen minun OS mutta sama asia tapahtuu. Voisiko joku auttaa? Minulla on niin paljon ongelmia minun laptop, että olen oikeastaan ei sillä tuulella tähän. Hurraa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko yhden yhtenäisen ehjä piippaa tai useita piippaa? ...... Tutustu tässä ja katso jos voit yhdistää sitä.
| |||
| |||
| Se on numero piippausta suoraan jälkeen toisilleen. Katsoin, että Internet-sivuilla, mutta se on hieman sekava minun olla rehellinen. |
|
| |||
| |||
| No .... sinun täytyy kuvata piippausta yksityiskohtaisesti ..... Vain sinä voit kuulla ![]() The piippausta on antaa viestin siitä, mikä voisi olla vialla. Jos vika on olemassa ennen näytönohjain on käynnistynyt, ei ole näyttö näyttää virheilmoituksen ja näin bios kertoo meille, mikä on vialla. Käynnistyä muutaman kerran ja tutkia beep järjestyksessä ja raportoimaan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitaan Laptop. Mutta Dont Know Where to start | kazzarookid | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 5 lokakuu 2009 18:59 |
| I Wanna Myy My Laptop osien mutta et tiedä mistä aloittaa. | KingOmega | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 10. toukokuuta 2009 12:31 |
| Start Up Oma Laptop got sent out Slooooow, jokainen tietää, miksi? | moggyjo | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 18th Feb 2009 11:35 |
| Acer Laptop käynnistysjärjestelmän ongelmat | RyouUchiha | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 10. Joulukuu 2007 03:09 |
| Thread Tools | |
| |