mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Laptop start niet

Reply

Thread Tools
Old 17 februari 2008, 13:42
Lid Fractie

Default Laptop start niet

Mijn laptop zal niet meer opstarten. Ik zet hem op en neemt me naar een zwart scherm met een knipperende _-pictogram in de linkerbovenhoek en een continue pieptoon.

Ik probeerde het booten in mijn harde schijf via het BIOS maar hetzelfde gebeurt.

Ik probeerde op te starten in mijn schijf opnieuw mijn OS maar hetzelfde gebeurt.

Kan iemand helpen? Ik heb zoveel problemen met mijn laptop die ik ben echt niet in de stemming voor.

Sante.
Old 17 februari 2008, 17:23
Donor Groep

Is het een continue, ononderbroken pieptoon of een aantal pieptonen? ...... have a look hier en kijk of u kunt match is.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 18 februari 2008, 04:53
Lid Fractie

Het is een aantal pieptonen direct na elkaar. Ik keek naar die website, maar het is enigszins verwarrend me om eerlijk te zijn.
Old 18 februari 2008, 05:07
Donor Groep

Nou .... je moet een beschrijving van de pieptonen in detail ..... alleen u ze kunt horen

De pieptonen geven een boodschap over wat misschien verkeerd. Als een schuld bestaat voor de grafische kaart wordt opgestart, is er geen display om de foutmelding en dit is de manier bios vertelt ons wat er mis is.

Opstarten een paar keer en de bestudering van de pieptoon volgorde en verslag uitbrengen.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Noodzaak van een laptop. Maar Dont Know Where to start kazzarookid Laptops, Mobiles & PDA's 6 5 oktober 2009 18:59
Ik wil verkopen mijn laptop voor onderdelen, maar weet u niet waar te beginnen. KingOmega Laptops, Mobiles & PDA's 1 10 mei 2009 12:31
Start Up op mijn laptop is sooo Slooooow, Iedereen Know Why? moggyjo Windows besturingssystemen 1 18 feb 2009 11:35
Acer Laptop Start Up Problemen RyouUchiha Laptops, Mobiles & PDA's 2 10 dec 2007 03:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.