![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn laptop zal niet meer opstarten. Ik zet hem op en neemt me naar een zwart scherm met een knipperende _-pictogram in de linkerbovenhoek en een continue pieptoon. Ik probeerde het booten in mijn harde schijf via het BIOS maar hetzelfde gebeurt. Ik probeerde op te starten in mijn schijf opnieuw mijn OS maar hetzelfde gebeurt. Kan iemand helpen? Ik heb zoveel problemen met mijn laptop die ik ben echt niet in de stemming voor. Sante. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het een continue, ononderbroken pieptoon of een aantal pieptonen? ...... have a look hier en kijk of u kunt match is.
| |||
| |||
| Het is een aantal pieptonen direct na elkaar. Ik keek naar die website, maar het is enigszins verwarrend me om eerlijk te zijn. |
|
| |||
| |||
| Nou .... je moet een beschrijving van de pieptonen in detail ..... alleen u ze kunt horen ![]() De pieptonen geven een boodschap over wat misschien verkeerd. Als een schuld bestaat voor de grafische kaart wordt opgestart, is er geen display om de foutmelding en dit is de manier bios vertelt ons wat er mis is. Opstarten een paar keer en de bestudering van de pieptoon volgorde en verslag uitbrengen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Noodzaak van een laptop. Maar Dont Know Where to start | kazzarookid | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 5 oktober 2009 18:59 |
| Ik wil verkopen mijn laptop voor onderdelen, maar weet u niet waar te beginnen. | KingOmega | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 10 mei 2009 12:31 |
| Start Up op mijn laptop is sooo Slooooow, Iedereen Know Why? | moggyjo | Windows besturingssystemen | 1 | 18 feb 2009 11:35 |
| Acer Laptop Start Up Problemen | RyouUchiha | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 10 dec 2007 03:09 |
| Thread Tools | |
| |