mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Laptop vil ikke starte

Reply

Thread Tools
Old 17th 2008 Feb, 13:42
Medlem Group

Default Laptop vil ikke starte

Min laptop vil ikke støvel. Jeg slår det på og det tar meg til en svart skjerm med en blinkende _ ikonet i øverste venstre hjørne, og en kontinuerlig pipetone.

Jeg prøvde å starte på min harddisk via BIOS, men det samme skjer.

Jeg prøvde å starte på min harddisk å installere mitt OS, men det samme skjer.

Kan noen hjelpe? Jeg har så mye problemer med min laptop som jeg egentlig ikke på noen stemning for det.

Skål.
Old 17th 2008 Feb, 17:23
Donor Group

Er det en kontinuerlig ubrutt pip eller et antall piper? ...... ta en titt her og se om du kan matche den.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 18th 2008 Feb, 04:53
Medlem Group

Det er en rekke pip rett etter hverandre. Jeg så på denne nettsiden, men det er litt forvirrende for meg å være ærlig.
Old 18th 2008 Feb, 05:07
Donor Group

Vel .... du trenger for å beskrive det piper i detalj ..... bare du kan høre dem

Den piper gir en melding om hva som kan være galt. Hvis en feil finnes før grafikkortet er oppstart, er det ingen displayet viser en feilmelding, og dette er måten bios forteller oss hva som er galt.

Boot opp et par ganger og studere pip sekvens og rapportere tilbake.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trenger du en bærbar PC. Men Dont Know Where to Start kazzarookid Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 6 5 oktober 2009 18:59
Jeg ønsker å selge min Laptop for deler, men vet ikke hvor du skal begynne. KingOmega Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 10 mai 2009 12:31
Start Opp på Min laptop er Sooo Slooooow, noen vet hvorfor? moggyjo Windows-operativsystemer 1 18 februar 2009 11:35
Acer Laptop Start Up Problems RyouUchiha Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 10 desember 2007 03:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.