![]() |
|
| |||
| |||
| Min laptop vil ikke støvel. Jeg slår det på og det tar meg til en svart skjerm med en blinkende _ ikonet i øverste venstre hjørne, og en kontinuerlig pipetone. Jeg prøvde å starte på min harddisk via BIOS, men det samme skjer. Jeg prøvde å starte på min harddisk å installere mitt OS, men det samme skjer. Kan noen hjelpe? Jeg har så mye problemer med min laptop som jeg egentlig ikke på noen stemning for det. Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det en kontinuerlig ubrutt pip eller et antall piper? ...... ta en titt her og se om du kan matche den.
| |||
| |||
| Det er en rekke pip rett etter hverandre. Jeg så på denne nettsiden, men det er litt forvirrende for meg å være ærlig. |
|
| |||
| |||
| Vel .... du trenger for å beskrive det piper i detalj ..... bare du kan høre dem ![]() Den piper gir en melding om hva som kan være galt. Hvis en feil finnes før grafikkortet er oppstart, er det ingen displayet viser en feilmelding, og dette er måten bios forteller oss hva som er galt. Boot opp et par ganger og studere pip sekvens og rapportere tilbake. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du en bærbar PC. Men Dont Know Where to Start | kazzarookid | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 5 oktober 2009 18:59 |
| Jeg ønsker å selge min Laptop for deler, men vet ikke hvor du skal begynne. | KingOmega | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 10 mai 2009 12:31 |
| Start Opp på Min laptop er Sooo Slooooow, noen vet hvorfor? | moggyjo | Windows-operativsystemer | 1 | 18 februar 2009 11:35 |
| Acer Laptop Start Up Problems | RyouUchiha | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 10 desember 2007 03:09 |
| Thread Tools | |
| |