![]() |
|
| |||
| |||
| Min laptop kommer inte att starta upp. Jag slår på den och det tar mig till en svart skärm med ett blinkande _-ikonen i övre vänstra hörnet och en kontinuerlig ljudsignal. Jag försökte starta upp i min hårddisk genom BIOS men samma sak händer. Jag försökte starta upp min Disk Drive installera om mitt OS, men samma sak händer. Kan någon hjälpa? Jag har så mycket problem med min laptop som jag verkligen inte på humör för det här. Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är det en kontinuerlig obruten pipsignal eller flera pip? ...... ta en titt här och se om du kan matcha det.
| |||
| |||
| Det är ett antal pip direkt efter varandra. Jag tittade på den webbplatsen, men det är lite förvirrande att jag ska vara ärlig. |
|
| |||
| |||
| Nåja .... du behöver för att beskriva piper i detalj ..... bara du kan höra dem ![]() Den piper ger ett budskap om vad som kan vara fel. Om ett fel föreligger innan grafikkortet har startat finns det ingen display som visar felmeddelandet och detta är det sätt bios berättar vad som är fel. Starta upp ett par gånger och studera signal sekvens och rapportera tillbaka. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver du en bärbar dator. Men Dont Know Where to start | kazzarookid | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 6 | 5 oktober 2009 18:59 |
| Jag vill sälja min laptop för delar men inte vet var man skall börja. | KingOmega | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 10 maj 2009 12:31 |
| Start Up på min laptop är sooo Slooooow, någon veta varför? | moggyjo | Windows-operativsystem | 1 | 18 februari 2009 11:35 |
| Acer Laptop Start Up Problems | RyouUchiha | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 10 december 2007 03:09 |
| Thread Tools | |
| |