![]() |
|
| |||
| |||
| Hvad er den egentlige årsag, at bærbare computere og computere ned. Fordi min laptop altid synes at gå ned, og det gør mit hoved i lol. Når det sker krak min skærm går sjovt samt .Kan nogen fortælle mig nogle vigtigste reaso hvorfor min bærbar kan gå ned. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Overophedning.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vinduer kan også være årsagen. Kunne være værd at geninstallere. Clean-format. Som løser en masse problemer normalt.
|
| |||
| |||
| Også forkert driver. Få de nyeste til dit grafikkort. Også få en CPU-skærm, der gør temperatur udlæsning. Hvis det er en Dell, så prøv dellfand, som giver dig mulighed for at justere de temps, hvor ventilatorhastigheder variere.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ta fyrene for info |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp til at vælge mellem 2 laptops? | chilloutcolin | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 11 oktober 2009 08:26 |
| Hvad er Bests Laptops derude? | Tizzy | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 28 September 2009 05:43 |
| Jeg har brug for hjælp med Min Wifi og vores Laptops venligst | spanielsaregreen | Networking, Modemer & VoIP | 9 | 5. aug 2009 15:42 |
| Vælge mellem 2 bærbare computere, kan du hjælpe! | MWp | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 9 januar 2009 07:29 |
| Hvor en af disse laptops du synes er bedst værdi? | palvarez | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 30 januar 2008 16:15 |
| Thread Tools | |
| |