![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mikä on todellinen syy, että kannettavat tietokoneet ja tietokoneiden kaatumisen. Koska minun Laptop aina näyttää kaatuvan, ja sen tekee oman päänsä lol. Kun se ei kaatuile minun näyttö menee hauskaa sekä .Voisiko joku kertoa minulle tärkein reaso miksi minun kannettava tietokone saattaa kaatua. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ylikuumennusta.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows voi myös olla syynä. Ehkä kannattaa asentaa uudelleen. Clean muodossa. Se ratkaisee joukko ongelmia normaalisti.
|
| |||
| |||
| Myös väärä ajuri. Hanki viimeisimmät oman näytönohjaimen. Saada myös CPU valvoa, että ei lämpötilan lukeman. Jos se on Dell, kokeile dellfand, jonka avulla voit säätää temps, jolla tuulettimien nopeudet vaihtelevat.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Ta kaverit varten info |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohje valittava joko 2 Kannettavat? | chilloutcolin | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 11 lokakuu 2009 08:26 |
| Mitkä ovat Bests Kannettavat Out There? | Hikeentyminen | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 28 syyskuu 2009 05:43 |
| I Need Help Oman Wifi ja Sylimikrot Please | spanielsaregreen | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 9 | 5th Aug 2009 15:42 |
| Valintana välillä 2 läppäreissä, auta! | MWp | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 9. Jan 2009 07:29 |
| Kumpi näistä läppäreissä teidän mielestänne on paras? | palvarez | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 30 Jan 2008 16:15 |
| Thread Tools | |
| |