![]() |
|
| |||
| |||
| Vad är det verkliga skälet, som bärbara datorer och datorer krascha. Eftersom min laptop alltid kraschar, och gör mitt huvud i lol. När det kraschar min skärm är roligt och .Kan någon berätta för mig viktigaste reaso varför min bärbara dator kraschar. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Överhettning.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows kan också vara orsaken. Kan vara värt en ominstallation. Renlighet format. Det löser en massa problem som vanligt.
|
| |||
| |||
| Också fel drivrutin. Få de senaste för ditt grafikkort. Också få en CPU kontrollera att inte temperatur avläsning. Om det är en Dell, försöka dellfand som gör att du kan justera temps där fläktvarvtal variera.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ta killarna för info |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp att välja mellan 2 laptops? | chilloutcolin | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 11 oktober 2009 08:26 |
| Vilka är Bests Laptops Out There? | Tizzy | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 28 september 2009 05:43 |
| Jag behöver hjälp med mitt Wifi och Vår Laptops Vänligen | spanielsaregreen | Nätverk, Modem & VoIP | 9 | 5 august 2009 15:42 |
| Välja mellan 2 datorer, snälla hjälp! | MWp | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 9 januari 2009 07:29 |
| Vilken av dessa laptops tycker du är bäst värde? | palvarez | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 30 januari 2008 16:15 |
| Thread Tools | |
| |