mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Venstreklik fungerer som Højreklik, behovet for at åbne et andet vindue for at åbne links??

Reply

Thread Tools
Old 17. juni 2009, 05:43
Ny Medlem Gruppen

Hej!

Jeg spørger mig selv om jeg har en virus eller hvis det er simpelthen en fejl i Windows XP. Jeg bruger en Dell bærbar computer og min venstre klikke på knappen (og når jeg trykker på mousepad) både arbejde på samme måde til højre klikke på knappen, men kan også bruges til nogle venstre klikke. Hvis du klikker på min højre knap nu ikke noget og har ikke løst problemet.
Også, når du bruger internettet, min markøren kan ikke synes at anerkende links indtil jeg åbner et andet vindue (i dette tilfælde jeg bruger "Mine dokumenter") og derefter igen klikke tilbage på internettet side. Det er frustrerende at være nødt til at holde dette.

Jeg har ikke haft dette problem indtil i dag og har fundet nogen sager som mit online for vejledning i, hvad de skal gøre. Kan ledninger være lidt frazzled? Jeg uheld spildt en drink over min bærbar her til morgen, og når at tørre den ned, presset mange tastatur taster på samme tid som frøs min laptop. Så jeg genstartet og derefter disse problemer opstod. Oprindeligt Jeg havde også problemer med at logge ind, men det ser ud til at være løst nu.

Enhver hjælp er meget værdsat.

Tak,
Blitzgirl42 xx
Old 17. juni 2009, 12:08
Medlem Gruppen

Du formentlig stegt det ved breder Drikkevarens på den.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.