Vasen Valitse Vt Kuten Right Click tarvitse avata toisen ikkunan avautuvan Linkit? Moi,
Ihmettelen, onko minulla on virus tai jos tämä on yksinkertaisesti toimintavirhe Windows XP: ssä. Olen käyttämällä Dellin kannettava tietokone ja minun vasemmalle napsauta painiketta (ja kun painan annetun mousepad) sekä työtä samalla tavalla kuin oikeassa napsauttamalla painiketta, mutta voidaan käyttää myös jonkin verran vasemmalle napsauttamalla. Napsauttamalla minun oikeaa reunaa nyt ei tee mitään eikä ole korjannut ongelman.
Myös silloin, kun käytät Internetiä, minun kohdistin ei voi tunnustaa linkkejä kunnes i avata toiseen ikkunaan (tässä tapauksessa olen käyttämällä "Omat tiedostot") ja sitten uudelleen napsauttamalla takaisin kiinni Internet-sivulta. On turhauttavaa on pidettävä näin.
Minulla ei ole ollut tätä ongelmaa saakka tänään, ja ovat löytäneet yhtään tapausta, kuten kaivos netissä ohjeet siitä, mitä tehdä. Voisiko johdotuskaaviot hieman frazzled? I vahingossa pääsee juoman yli minun laptop tänä aamuna ja kun pyyhkimällä se alas, painetaan monta näppäimistön näppäimiä samaan aikaan joka jäädytti jopa minun laptop. Joten restarted ja näitä ongelmia. Aluksi minulla oli myös ongelmia sisäänkirjautumisessa, mutta se on ilmeisesti ratkaista nyt.
Kaikki apu on suuressa arvossa.
Kiitos,
Blitzgirl42 xx |