Klik links Acting Like Klik met de rechtermuisknop, Noodzaak om een ander venster te openen Links? Hi there,
Ik vraag mij af of ik een virus of is dit gewoon een storing in Windows XP. Ik gebruik een Dell laptop en mijn linker knop (en als ik druk op de mousepad) beide werken op dezelfde manier op de juiste knop, maar kan ook worden gebruikt voor een aantal links te klikken. Te klikken op mijn rechter knop nu niets en heeft niet bepaald het probleem.
Ook bij het gebruik van het internet, mijn cursor kan niet lijken te erkennen links totdat ik een ander venster openen (in dit geval ben ik met 'Mijn documenten') en klik vervolgens weer terug op de internet pagina. Het is frustrerend om te blijven doen.
Ik had geen van dit probleem tot op vandaag en hebben geen gevallen als het mijne online leidraad om wat te doen. Kan de bedrading een beetje frazzled? Ik heb per ongeluk een drankje gemorst over mijn laptop vanmorgen en toen poetsdoeken neer, geperst veel toetsenbord toetsen op hetzelfde moment die bevroor mijn laptop. Dus ik opnieuw en dan zijn deze problemen voorgedaan. Aanvankelijk had ik ook problemen met inloggen, maar dat lijkt te zijn opgelost nu.
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
Bedankt,
Blitzgirl42 xx |