mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Klik links Acting Like Klik met de rechtermuisknop, Noodzaak om een ander venster te openen Links?

Reply

Thread Tools
Old 17 jun 2009, 05:43
Nieuw Lid Fractie

Default Klik links Acting Like Klik met de rechtermuisknop, Noodzaak om een ander venster te openen Links?

Hi there,

Ik vraag mij af of ik een virus of is dit gewoon een storing in Windows XP. Ik gebruik een Dell laptop en mijn linker knop (en als ik druk op de mousepad) beide werken op dezelfde manier op de juiste knop, maar kan ook worden gebruikt voor een aantal links te klikken. Te klikken op mijn rechter knop nu niets en heeft niet bepaald het probleem.
Ook bij het gebruik van het internet, mijn cursor kan niet lijken te erkennen links totdat ik een ander venster openen (in dit geval ben ik met 'Mijn documenten') en klik vervolgens weer terug op de internet pagina. Het is frustrerend om te blijven doen.

Ik had geen van dit probleem tot op vandaag en hebben geen gevallen als het mijne online leidraad om wat te doen. Kan de bedrading een beetje frazzled? Ik heb per ongeluk een drankje gemorst over mijn laptop vanmorgen en toen poetsdoeken neer, geperst veel toetsenbord toetsen op hetzelfde moment die bevroor mijn laptop. Dus ik opnieuw en dan zijn deze problemen voorgedaan. Aanvankelijk had ik ook problemen met inloggen, maar dat lijkt te zijn opgelost nu.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

Bedankt,
Blitzgirl42 xx
Old 17 juni 2009, 12:08
Lid Fractie

Default Klik links Acting Like Klik met de rechtermuisknop, Noodzaak om een ander venster te openen Links?

Je hebt waarschijnlijk gebakken door morsen de drank op.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Firefox links klik download werkt niet jaymoshud Web Browsers & FTP Clients 0 30 mei 2009 16:44
Laptop crasht wanneer ik klik op bepaalde verbindingen met het internet 2815davidtester Web Browsers & FTP Clients 3 De 3 januari 2008 17:28
Klik links Kadejd Web Design, Hosting & SEO 3 1 Dec 2007 07:47
Linkermuisknop klikt op Laptop werkt niet? c02asm Laptops, Mobiles & PDA's 3 28 nov 2007 01:00
Muis probleem - links klikt niet functioneert CompGal Algemeen Hardware Chat 4 17 mrt 2007 09:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.