mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Venstreklikk Fungerende likhet høyreklikk, må åpne et annet vindu for å åpne koblinger?

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 05:43
New Member Group

Default Venstreklikk Fungerende likhet høyreklikk, må åpne et annet vindu for å åpne koblinger?

Hei,

Jeg lurer på om jeg har et virus eller hvis dette er en feil i Windows XP. Jeg bruker en Dell laptop og min venstre klikker knappen (og når jeg trykker på mus-matte) både arbeide på en lignende måte til høyre klikker knappen, men kan også brukes for noen venstre klikke. Klikker min høyre knappen nå betyr ingenting og har ikke løst problemet.
Også når du bruker Internett, markøren får ikke innser lenker til jeg åpner et annet vindu (i dette tilfellet jeg bruker "Mine dokumenter"), og deretter klikker du tilbake til Internett-side. Det er frustrerende å måtte holde gjør dette.

Jeg har ikke hatt dette problemet fram til i dag og fant ingen tilfeller som mitt online for veiledning om hva du skal gjøre. Kunne ledningene være litt frazzled? Jeg tilfeldigvis Spilt en drink over min laptop denne morgenen, og når tørke det ned, trykket mange tastaturet samtidig som frøs opp min laptop. Så jeg startet på nytt og deretter disse problemene oppstod. Opprinnelig jeg også hatt problemer med å logge på, men det synes å ha vært løst nå.

Hjelp er mye verdsatt.

Takk,
Blitzgirl42 xx
Old 17 juni 2009, 12:08
Medlem Group

Default Venstreklikk Fungerende likhet høyreklikk, må åpne et annet vindu for å åpne koblinger?

Du sannsynligvis stekt den ved Spilling drinken på den.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.