mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer

Register

Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar?

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 05:43
New Member Group

Default Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar?

Hallå där,

Jag undrar om jag har ett virus eller om detta bara är ett fel i Windows XP. Jag använder en Dell laptop och min vänsterklicka knapp (och när jag trycker på Mousepad) både arbete på ett liknande sätt till höger klicka på knappen, men kan också användas för vissa vänster klicka. Om du klickar på min högra knappen nu inte gör något och inte har åtgärdat problemet.
Även när du använder internet, min markören kan inte tycks inse länkar tills jag öppna ett nytt fönster (i detta fall jag använder "Mina dokument") och sedan klicka tillbaka till Internet-sida. Det är frustrerande att behöva hålla detta.

Jag har inte haft detta problem fram till i dag och inte funnit något fall som mitt på nätet för vägledning om vad de ska göra. Kan ledningar vara lite frazzled? Jag har råkat spillt en drink över min laptop i morse och när torka ner, pressade många tangenter samtidigt som frös min laptop. Jag startas och sedan dessa problem uppstod. Ursprungligen Jag hade också problem med att logga in, men det verkar ha löst nu.

All hjälp är mycket uppskattad.

Tack,
Blitzgirl42 xx
Old 17 juni 2009, 12:08
Ledamot Gruppen

Default Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar?

Du förmodligen stekt det som rinner drycken på det.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.