![]() |
|
| |||
| |||
| hmm, teknologi isnt på min side længere. Jeg har en LG KG800 og når nogensinde i skub det op skærmen vil enten gå hvid, eller nedfryses og når jeg skubbe den ned skærmen bliver hvid, skal du gå tilbage til normal eller ting op farverne så dominerer farve i baggrunden og Menuen vil blive lyserøde eller grønne og ja jeg ved telefonen er lyserød (det ultimative symbol på maskulinitet), og at selv i sort eller hvid sine stadig feminine, yeas Jeg er en fyr og ikke jeg ikke er homoseksuel. anyway, nogen har forslag (helst gratis) måder til, hvordan man kan løse dette? James |
|
| |||
| |||
| Jeg er ingen telefon ekspert, men det kunne være svag forbindelse mellem skærmen og den faktiske bord af telefonen. (ikke sikker på, hvad det hedder) Jeg har hørt om mennesker med lignende problemer, og det blev fastsat ved at kontrollere forbindelser. Hvis du ikke ønsker at åbne telefonen og kontrollere den, kan du bringe det tilbage til butikken, hvis det stadig er under garanti. Hvis ikke, så jeg er ude af idéer ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Jeg fik det fra en ven, og dets temmelig gammel. Jeg åbnede det op og kontrolleret alle forbindelser og alt, hvad der er fine. |