vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

LG KG800 näytössä ongelmia.

Reply

Thread Tools
Old 17 lokakuu 2008, 04:05
Jäsen

Default LG KG800 näytössä ongelmia.

hmm, teknologian isnt puolellani enää. Minulla on LG KG800 ja kun koskaan i työnnä se ruutu joko valkoinen, tai jäädyttää ja kun i työnnä se alas näytön jää valkoista, palaa normaali tai tukkia värit joten hallitsevat väriä taustaa ja tulee valikko vaaleanpunainen tai vihreä

ja kyllä tiedän, että puhelimessa on vaaleanpunainen (perimmäinen symboli miehisyys) ja että jopa musta tai valkoinen sen silti naisellinen, yeas Olen mies ja en ole homo.

Joka tapauksessa, joku on ehdotuksia (mieluiten ilmaiseksi) tapoja, miten korjata?
James
Attached Pikkukuvat
LG KG800 screen problems.-image110.jpg   LG KG800 screen problems.-image111.jpg   LG KG800 screen problems.-image112.jpg   LG KG800 screen problems.-image114.jpg  
Old 17 lokakuu 2008, 04:23
Rahoittajien ryhmän

En ole puhelimen asiantuntija, mutta se voi olla heikko yhteys näytön ja todellisen hallituksen puhelimeen. (ei ole varma, mitä on sanottu) Olen kuullut ihmisistä, joilla on samanlaisia ongelmia, ja se on vahvistettu tarkistusruutujen liitännät. Jos et halua avata puhelimen ja tarkistaa sen, voit tuoda sen takaisin kauppaan, jos se vielä takuun. Jos ei, sitten olen poissa ideoita ...
Old 17 lokakuu 2008, 04:42
Jäsen

Sain sen pois kaverille, ja sen melko vanhoja. Avasin sen ja tarkastettu kaikki liitännät ja kaikki on kunnossa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ongelmia lataamisen jälkeen animoitu näytönsäästäjä nopcsavy Windows-käyttöjärjestelmät 0 9th Jun 2009 12:32
Linux Mint - Ongelmia Näytön resoluutio phillipbooker08 Linux & Alternative OS 0 4th Jun 2009 18:52
OHJE BLUE SCREEN! Ja enemmän ongelmia! nukelemon General Software Chat 2 4. Jan 2009 10:22
Blue Screen ongelmat Satman858 General Software Chat 24 4th Aug 2008 11:06
Screen ongelmia rbscooby Graphics Cards & Näytöt 2 25th Apr 2008 14:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.