mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

LG KG800 scherm problemen.

Reply

Thread Tools
Old 17 okt 2008, 04:05
Lid Fractie

Default LG KG800 scherm problemen.

hmm, technologie isnt aan mijn kant niet meer. Ik heb een LG KG800 en wanneer ooit Ik schuif het op het scherm zal ofwel gaan wit, of vriezen en toen ik schuif het naar beneden het scherm blijft wit, ga terug naar de normale of de spullen van de kleuren zodat het domineren kleur op de achtergrond en menu wordt roze of groen

en ja ik weet dat de telefoon is roze (de ultieme symbool van mannelijkheid) en dat zelfs in het zwart of wit zijn nog steeds vrouwelijk, yeas Ik ben een vent en niet ik ben geen homo.

Anyway, iemand suggesties (liefst gratis) manieren over hoe dit oplossen?
James
Attached Thumbnails
LG KG800 screen problems.-image110.jpg   LG KG800 screen problems.-image111.jpg   LG KG800 screen problems.-image112.jpg   LG KG800 screen problems.-image114.jpg  
Old 17 okt 2008, 04:23
Donor Groep

Ik ben geen deskundige telefoon, maar het zou kunnen zijn zwakke verbinding tussen het scherm en het feitelijke bestuur van de telefoon. (niet zeker weet wat het is te noemen) Ik heb gehoord van mensen met soortgelijke problemen, en er werd vastgesteld bij de controle op de verbindingen. Als u niet wilt openen telefoon en controleren, je zou kunnen brengen hem terug naar de winkel als het nog onder garantie. Zo niet, dan ben ik van de ideeën ...
Old 17 okt 2008, 04:42
Lid Fractie

Ik heb het uit een vriend, en zijn vrij oud. Ik opende het op en controleren van de aansluitingen en alles is prima.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Problemen na het downloaden geanimeerde screensaver nopcsavy Windows besturingssystemen 0 De 9 juni 2009 12:32
Linux Mint - Problemen met scherm resolutie phillipbooker08 Linux & Alternative OS 0 De 4 juni 2009 18:52
HELP blauw scherm! En meer problemen! nukelemon Algemene programmatuurnoot Chat 2 De 4 januari 2009 10:22
Blue Screen Problemen Satman858 Algemene programmatuurnoot Chat 24 4 Aug 2008 11:06
Scherm problemen rbscooby Grafische Kaarten & Monitors 2 25 apr 2008 14:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.