![]() |
|
| |||
| |||
| hmm, teknologi isnt på min side lenger. Jeg har en LG KG800 og når noensinne i skyv det opp skjermen vil enten gå hvit, eller fryse og når jeg skyver det nedover skjermen blir hvit, gå tilbake til normal eller ting opp fargene så dominerende fargen i bakgrunnen og menyen vil være rosa eller grønt og ja jeg vet at telefonen er rosa (den ultimate symbol på maskulinitet) og at selv i sort eller hvitt det fortsatt feminine, yeas Jeg er en mann, og ingen jeg ikke er homofil. allikevel, noen har noen forslag (helst gratis) måter om hvordan man kan løse dette? James |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke telefonen ekspert, men det kan være svak forbindelse mellom skjermen og selve brettet av telefonen. (ikke sikker på hva det heter) Jeg har hørt om folk med lignende problemer, og det ble løst ved å kontrollere tilkoblinger. Hvis du ikke ønsker å åpne telefonen og sjekke det, kan du ta det med tilbake til butikken hvis den fortsatt under garanti. Hvis ikke, så jeg er tom for ideer ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk den av en venn, og ganske gammel. Jeg åpnet den opp og sjekket alle tilkoblinger og alt det fine. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer etter nedlasting animert skjermsparer | nopcsavy | Windows-operativsystemer | 0 | 9 juni 2009 12:32 |
| Linux Mint - Problemer med skjermoppløsning | phillipbooker08 | Linux og alternative OS | 0 | 4 juni 2009 18:52 |
| HJELP blå skjerm! Og mer problemer! | nukelemon | General Software Chat | 2 | 4 januar 2009 10:22 |
| Blue Screen Problemer | Satman858 | General Software Chat | 24 | 4 august 2008 11:06 |
| Screen problemer | rbscooby | Kabinetter & Skjermer | 2 | 25 april 2008 14:47 |
| Thread Tools | |
| |