mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer

Register

LG KG800 skärmen problem.

Reply

Thread Tools
Old 17 oktober 2008, 04:05
Ledamot Gruppen

Default LG KG800 skärmen problem.

hmm, teknik isnt på min sida längre. Jag har en LG KG800 och när allt jag skjuter upp det på skärmen kommer antingen gå vitt, eller fryser och när jag skjuter ner skärmen stannar vit, gå tillbaka till normal eller prylar upp färgerna så att dominera färg i bakgrunden och Menyn kommer att vara rosa eller grön

och ja jag vet att telefonen är rosa (den ultimata symbolen för manlighet) och att även i svart eller vitt det fortfarande feminina, yeas Jag är en kille och jag är inte bög.

ändå, någon har förslag (helst gratis) sätt om hur man rättar till detta?
James
Attached Thumbnails
LG KG800 screen problems.-image110.jpg   LG KG800 screen problems.-image111.jpg   LG KG800 screen problems.-image112.jpg   LG KG800 screen problems.-image114.jpg  
Old 17 oktober 2008, 04:23
Givargruppen

Jag är ingen telefon expert, men det kan vara svag koppling mellan skärmen och den faktiska styrelse telefonen. (inte säker på vad det heter) Jag har hört talas om människor med liknande problem, och det har fastställts genom att kontrollera anslutningar. Om du inte vill öppna telefonen och kontrollera det, kan du sätta tillbaka den till butiken om det fortfarande är under garanti. Om inte, så är jag av idéer ...
Old 17 oktober 2008, 04:42
Ledamot Gruppen

Jag fick det av en vän, och ganska gammal. Jag öppnade den och kontrollerat alla anslutningar och allt det fina.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem efter nedladdning animerade skärmsläckare nopcsavy Windows-operativsystem 0 9 juni 2009 12:32
Linux Mint - Problem med skärmupplösning phillipbooker08 Linux & Alternativa OS 0 4 juni 2009 18:52
HJÄLP BLUE SCREEN! Och mer problem! nukelemon General Software Chat 2 4 januari 2009 10:22
Blue Screen Problem Satman858 General Software Chat 24 4 august 2008 11:06
Skärm problem rbscooby Grafikkort & Skärmar 2 25 april 2008 14:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.