![]() |
|
| |||
| |||
| hmm, teknik isnt på min sida längre. Jag har en LG KG800 och när allt jag skjuter upp det på skärmen kommer antingen gå vitt, eller fryser och när jag skjuter ner skärmen stannar vit, gå tillbaka till normal eller prylar upp färgerna så att dominera färg i bakgrunden och Menyn kommer att vara rosa eller grön och ja jag vet att telefonen är rosa (den ultimata symbolen för manlighet) och att även i svart eller vitt det fortfarande feminina, yeas Jag är en kille och jag är inte bög. ändå, någon har förslag (helst gratis) sätt om hur man rättar till detta? James |
|
| |||
| |||
| Jag är ingen telefon expert, men det kan vara svag koppling mellan skärmen och den faktiska styrelse telefonen. (inte säker på vad det heter) Jag har hört talas om människor med liknande problem, och det har fastställts genom att kontrollera anslutningar. Om du inte vill öppna telefonen och kontrollera det, kan du sätta tillbaka den till butiken om det fortfarande är under garanti. Om inte, så är jag av idéer ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Jag fick det av en vän, och ganska gammal. Jag öppnade den och kontrollerat alla anslutningar och allt det fina. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem efter nedladdning animerade skärmsläckare | nopcsavy | Windows-operativsystem | 0 | 9 juni 2009 12:32 |
| Linux Mint - Problem med skärmupplösning | phillipbooker08 | Linux & Alternativa OS | 0 | 4 juni 2009 18:52 |
| HJÄLP BLUE SCREEN! Och mer problem! | nukelemon | General Software Chat | 2 | 4 januari 2009 10:22 |
| Blue Screen Problem | Satman858 | General Software Chat | 24 | 4 august 2008 11:06 |
| Skärm problem | rbscooby | Grafikkort & Skärmar | 2 | 25 april 2008 14:47 |
| Thread Tools | |
| |