![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har 550 £ til at bruge, og jeg spekulerede på, hvad jeg kunne få for mine penge, jeg vil have det til at være i stand til at spille anstændigt spil osv. Jeg er ligeglade, hvis det er renoveret, men ikke nogen vide, hvor jeg kunne få en anstændig bærbar computer fra? Thanks very much guys ![]() ![]() Ross |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ønsker at spille anstændigt spil får et skrivebord, ingen £ 550 laptop vil.
| |||
| |||
| vel ikke rigtig gode spil noget som Commander & Conquer Tiberian Wars Det ville spille |
|
| |||
| |||
| Hvad med Toshiba Satellite P100-434? Er det noget godt for £ 500? ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det ville gøre pænt. De 7.600 på, at beslutningen vil gøre pænt. Godt finde for denne pris.
|
| |||
| |||
| Ok tak alex Jeg vil nok gå efter, at en så |
|
| |||
| |||
| Det har ikke den bedste bygge kvalitet, men for at være fair, har det ikke den værste heller. Core2 på 1.66ghz/667 FSB, 2GB RAM og 7.600. Yeah, vil det spil.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bare ikke blive lokket ind i de nyere spil som du kan sikkert selv se problemet.
| |||
| |||
| Citat:
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ja du kunne ikke slå at artilleri til NOD |