![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb 550 pond te besteden en ik vroeg me af wat ik kon krijgen voor mijn geld ik wil dat het in staat zijn om fatsoenlijk games spelen enz. I dont erg als het is opgeknapt, maar niet iedereen weet waar ik een fatsoenlijke laptop van kon krijgen? Thanks very much guys ![]() ![]() Ross |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u wilt fatsoenlijk spelen krijgen een desktop, geen laptop zal 550 pond.
| |||
| |||
| ook niet echt goede games iets als commandant en Conquer Tiberian Wars Het zou spelen |
|
| |||
| |||
| Hoe zit het met de Toshiba Satellite P100-434? Is dat een goed voor 500 pond? ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat zou mooi doen. De 7600 op die resolutie zal goed doen. Goed te vinden voor die prijs.
|
| |||
| |||
| Ok bedankt alex Ik zal waarschijnlijk gaan voor die ene dan |
|
| |||
| |||
| Het heeft niet de beste kwaliteit te bouwen, maar om eerlijk te zijn, heeft het niet de slechtste. Core2 op 1.66ghz/667 FSB, 2GB RAM en de 7600. Ja, zal het spel.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gewoon niet te verleiden tot de nieuwere spellen zoals je kunt zelf waarschijnlijk het probleem te zien.
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| aye je niet kon verslaan dat artillerie voor NOD |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Underclocked GPU en suggesties | redbullz | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 18 jun 2009 11:15 |
| Getting nieuwe laptop nodig suggesties | rmcclafl | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 2e sep 2008 23:20 |
| Suggesties? | Jophen | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 22 jul 2008 02:43 |
| Eventuele suggesties? | Vlad | Algemeen Hardware Chat | 13 | De 7 augustus 2007 13:05 |
| Rank suggesties alsjeblieft ... | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 10 | 20 jul 2007 20:07 |
| Thread Tools | |
| |