![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har £ 550 til å bruke og jeg lurte på hva jeg kunne få for pengene mine jeg ønsker at den skal kunne spille ordentlige spill osv. I dont mind om det er pusset opp, men vet noen hvor jeg kunne få en skikkelig bærbar PC fra? Tusen takk folkens ![]() ![]() Ross |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ønsker å spille skikkelig spill får en stasjonær, ikke £ 550 laptop vil.
| |||
| |||
| vel ikke helt bra spill noe som Commander and Conquer Tiberian Wars Det ville spille |
|
| |||
| |||
| Hva med Toshiba Satellite P100-434? Er det noen god for kr 500? ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det ville gjøre pent. De 7600 på at oppløsning vil ikke pent. Gode finne for den prisen.
|
| |||
| |||
| Ok takk alex Jeg vil trolig gå for at man da |
|
| |||
| |||
| Det har ikke den beste kvalitet, men for å være rettferdig, må det ikke det verste heller. Core2 på 1.66ghz/667 FSB, 2GB RAM og 7600. Ja, det vil spillet.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bare ikke lokke inn i nyere spill som du kan selv sannsynligvis se problemet.
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Aye du kunne ikke slå det artilleri for NOD |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Underclocked GPU og forslag | redbullz | Kabinetter & Skjermer | 1 | 18 juni 2009 11:15 |
| Få nye bærbare trenger forslag | rmcclafl | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 2dre sep 2008 23:20 |
| Suggestions? | Jophen | Kabinetter & Skjermer | 10 | 22 juli 2008 02:43 |
| Noen forslag? | Vlad | General Hardware Chat | 13 | 7 august 2007 13:05 |
| Plassering forslag mm ... | Hybr! D | Community News & Chat | 10 | 20 juli 2007 20:07 |
| Thread Tools | |
| |