![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har £ 550 att spendera och jag undrade vad jag kunde få mina pengar jag vill att det ska kunna spela anständigt spel etc. I dont sinne om det är renoverat, men någon som vet var jag kan få en anständig laptop från? Tack så mycket killar ![]() ![]() Ross |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du vill spela anständigt spel blir ett skrivbord, inga £ 550 laptop vilja.
| |||
| |||
| väl inte riktigt bra spel något liknande Commander and Conquer Tiberium Wars Det skulle spela |
|
| |||
| |||
| Hur är det Toshiba Satellite P100-434? Är det något bra för £ 500? ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det skulle göra fint. 7600 vid den resolutionen kommer att göra fint. God hitta för detta pris.
|
| |||
| |||
| Ok tack alex Jag kommer förmodligen för att man då |
|
| |||
| |||
| Den har inte den bästa uppladdningen kvalitet, men att vara rättvis, det inte har den sämsta heller. Core2 på 1.66ghz/667 FSB, 2GB RAM och 7600. Ja, kommer det spelet.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bara låt dig inte luras in i nyare spel som du själv kan förmodligen se problemet.
| |||
| |||
| Citat:
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| aye man inte kunde slå det artilleri för NOD |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Underclocked GPU och förslag | redbullz | Grafikkort & Skärmar | 1 | 18 juni 2009 11:15 |
| Få nya laptop behöver förslag | rmcclafl | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 2:a sep 2008 23:20 |
| Suggestions? | Jophen | Grafikkort & Skärmar | 10 | 22 juli 2008 02:43 |
| Några förslag? | Vlad | General Hardware Chat | 13 | 7 august 2007 13:05 |
| Rank förslag vänligen ... | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 10 | 20 juli 2007 20:07 |
| Thread Tools | |
| |